۰
در مراسم سالگرد چهارسالگی داپ اپ اعلام شد:

پاداش یک‌میلیارد تومانی داپ اپ به مشتریان

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
پاداش یک‌میلیارد تومانی داپ اپ به مشتریان
پاداش یک‌میلیارد تومانی داپ اپ به مشتریان
آی‌تی‌من- در این مراسم “داپ اپ” میزبان بزرگان صنایع و استارت‌آپ های مطرح کشور اعم از آقایان طباطبایی از بیمه دات کام، اژدری مشاوره ارشد حوزه بانکی، ارسنجانی از تاپ، عابدینی از نسیبا، مهامد از هایپر فامیلی، محسن مهدوی از هلدینگ تفاس بانک سینا، مزینانی از شقایق، آقایان محمدی و خرمی از اپ، میردامادی از بانک شهر، صافدل از پرداخت نوین، مظلوم از فناپ، محمدی از کفش ملی، قربانی و فروزان از سپهر صادرات، کریمی از پاکشوما، نوید نوین از اسنپ اکسپرس، اقانبی از افق کوروش، دکتر بخشی زاده از امید بوم، دکتر گلریز از امید بوم، جمالی از آسان نگار، آقای وصالی و خانم عابدینی از به پرداخت ملت، خانم مهدوی از سپ، خانم حسینی از شنبه مگ و خانم خدایی از دی جی پی بود.

سجاد شفی‌زاده مدیرعامل داپ‌اپ، در مراسم چهارمین سالگرد فعالیت این استارتاپ گفت روزانه یک‌میلیارد تومان پاداش به مشتریان پرداخت می‌شود.

 وی گفت: داپ‌اپ فعالیتش را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و این کسب‌وکار سال ۱۴۰۲ به نقطه سربه‌سر (Break Even Point) رسیده است و توانسته پس از چهار سال فعالیت، هزینه‌هایش را تأمین کند.

مدیرعامل داپ‌اپ اضافه کرد: این اپلیکیشن درحال‌حاضر ۷.۵ میلیون کاربر دارد که ۲ میلیون کاربر فعال هستند. او تصریح می‌کند منظور از کاربران فعال کسانی هستند که ماهیانه حداقل یک تراکنش در این اپلیکیشن انجام داده‌اند. 

به گفته او، نرخ تبدیل کاربر به مشتری در داپ‌اپ ۲۷ درصد بوده که نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش یافته است. نرخ مشتریان وفادار نیز ۱۸ درصد اعلام شده است. سجاد شفی‌زاده گفت: محصول اصلی این اپلیکیشن خدمات کش‌بک (Cashback) است که در ازای خرید از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین، به مشتریان پاداش می‌دهد.

لازم به ذکر است؛ داپ اَپ، اولین پلتفرم پاداش نقدی خرید در ایران است. این پلتفرم، سیستم بانکی کشور، اصناف و عموم مردم را به یکدیگر متصل نموده و با یک مدل کسب و کار هوشمندانه، همزمان برای تمامی آنها ارزش ایجاد می‌ کند. داپ‌اَپ یک شرکت دانش بنیان است که دارای عناوین و افتخاراتی چون شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجوز انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

داپ‌اَپ شـــریک تجـــــاری پی‌اس‌پی‌های بزرگ کشور از جمله به پرداخت ملت، و تاپ پارسیان می باشد و داپ‌اَپ به هیچ یک از اطلاعات محرمانه کارت و حساب شما دسترسی ندارد و تنها شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی شما جهت شناسایی کارت ثبت می شود.
 
 
کد مطلب : ۲۸۳۲۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين