باشگاه پرسپولیس شرکت «اقتصاد دیجیتال پرسن» را تاسیس میکند
تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳
آیتیمن- باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری به یک هولدینگ بانکی، بیشتر از گذشته به دنبال تامین هزینههای باشگاهداری است.
در این زمینه سایت باشگاه پرسپولیس در خبری از تصمیمات مدیریت این باشگاه برای درآمدزایی خبر داده است. در این خبر آمده است: در گام اول در فصل جاری مدیریت باشگاه توانست حداکثر درآمدزایی ممکن را از محل اسپانسری لباس با استفاده از برندهای معتبر کسب کند و محلهای درآمدی جدیدی را ایجاد تا در فصول آتی تامین کننده بخشی از منابع باشگاه باشد که از آن جمله میتواند به آغاز تولید محصولات مشترک با همکاری برندهای نامی(تولید بدون کارخانه)، راهاندازی اپلیکشین استعدادیابی، ارتقای تلویزیون اینترنتی باشگاه، راهاندازی فروشگاه اینترنتی باشگاه، ایجاد کارت هواداری و … اشاره کرد.
در همین رابطه در گام دوم بعد از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بررسیهای انجام شده، به پیشنهاد معاونت اقتصادی باشگاه و تایید مدیر عامل و نهایتا مصوبه هیأت مدیره، جهت ایجاد سرفصلهای جدید درآمدی و تحقق درآمدهای پایدار برای فصول آینده، مقرر شد باشگاه پرسپولیس اقدام به تاسیس ۴ شرکت زیر مجموعه نماید.
۱- تاسیس شرکت سهامی خاص با محوریت دانش بنیان بودن، شرکتی با نام اقتصاد دیجیتال پرسن با مالکیت ۶۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و ۴۰ درصدی شرکت توسن نگار ورزش (نخبگان برنامه نویسی) با موضوع فعالیت اقتصاد دیجیتال و تمرکز بر طراح و راهانداری انواع اپلیکیشن و سوپر اپلیکیشن ورزشی و مالی از جمله اپلیکیشن استعدادیابی پرسپولیس من.
۲- تاسیس شرکت سهامی خاص اقتصادی بازرگانی با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع فعالیتهای اقتصادی و تمرکز بر حوزههای بازار سرمایه، بازار بیمه و عملیات بازرگانی.
۳- تاسیس شرکت سهامی خاص فرهنگی هنری با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع فعالیتهای اقتصاد فرهنگی و تمرکز بر حوزههای درآمدزایی فرهنگی و خدمات رسانی به هواداران.
۴- تاسیس شرکت سهامی خاص آکادمی ورزشی با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع اقتصاد ورزشی و تمرکز بر توسعه آکادمیو تیمهای پایه و ارتقای مدارس فوتبال.
در این زمینه سایت باشگاه پرسپولیس در خبری از تصمیمات مدیریت این باشگاه برای درآمدزایی خبر داده است. در این خبر آمده است: در گام اول در فصل جاری مدیریت باشگاه توانست حداکثر درآمدزایی ممکن را از محل اسپانسری لباس با استفاده از برندهای معتبر کسب کند و محلهای درآمدی جدیدی را ایجاد تا در فصول آتی تامین کننده بخشی از منابع باشگاه باشد که از آن جمله میتواند به آغاز تولید محصولات مشترک با همکاری برندهای نامی(تولید بدون کارخانه)، راهاندازی اپلیکشین استعدادیابی، ارتقای تلویزیون اینترنتی باشگاه، راهاندازی فروشگاه اینترنتی باشگاه، ایجاد کارت هواداری و … اشاره کرد.
در همین رابطه در گام دوم بعد از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بررسیهای انجام شده، به پیشنهاد معاونت اقتصادی باشگاه و تایید مدیر عامل و نهایتا مصوبه هیأت مدیره، جهت ایجاد سرفصلهای جدید درآمدی و تحقق درآمدهای پایدار برای فصول آینده، مقرر شد باشگاه پرسپولیس اقدام به تاسیس ۴ شرکت زیر مجموعه نماید.
۱- تاسیس شرکت سهامی خاص با محوریت دانش بنیان بودن، شرکتی با نام اقتصاد دیجیتال پرسن با مالکیت ۶۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و ۴۰ درصدی شرکت توسن نگار ورزش (نخبگان برنامه نویسی) با موضوع فعالیت اقتصاد دیجیتال و تمرکز بر طراح و راهانداری انواع اپلیکیشن و سوپر اپلیکیشن ورزشی و مالی از جمله اپلیکیشن استعدادیابی پرسپولیس من.
۲- تاسیس شرکت سهامی خاص اقتصادی بازرگانی با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع فعالیتهای اقتصادی و تمرکز بر حوزههای بازار سرمایه، بازار بیمه و عملیات بازرگانی.
۳- تاسیس شرکت سهامی خاص فرهنگی هنری با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع فعالیتهای اقتصاد فرهنگی و تمرکز بر حوزههای درآمدزایی فرهنگی و خدمات رسانی به هواداران.
۴- تاسیس شرکت سهامی خاص آکادمی ورزشی با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع اقتصاد ورزشی و تمرکز بر توسعه آکادمیو تیمهای پایه و ارتقای مدارس فوتبال.
مرجع : اتاق ایران