رییس ستاد اجرایی فرمان امام:
وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات تعامل داشته باشند
تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
آیتیمن- فتاح در این نشست با تاکید بر اهمیت تعامل با وزارت ارتباطات و توجه بیشتر به کارکنان اظهارداشت: نظام اسلامیبرمبنا رضایت مردم شکل میگیرد. با تقویت روابط و ایجاد وحدت رویه از مخابرات حمایت میکنیم تا مسایل و مشکلات این شرکت بر طرف شود.
وی با بیان اهمیت مخابرات درایجاد ارتباطات امن وپایداری در کشور بر ارایه خدمات به مشتریان تاکید داشت و گفت: توسعه در حوزه ICT در دنیا با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، باید به فناوری روز دست یابیم و از دنیاعقب نمانیم زیرا رضایت مردم و مشتریان برای بهره گیری از خدمات فناوری بسیار اهمیت دارد.
محمود زاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین در این نشست با بیان راهکارهای مختلف برای حل مسایل در این شرکت تصریح کرد: با شناسایی هزینه درآمدها و مطالعات دقیق اقتصادی، با وجود ۱۱ هزار مرکز در هر منطقه از شهر و روستا در سراسر کشور مخابرات وارد وضیعت جدیدتری نسبت به گذشته میشود.
وی با بیان اینکه در این دولت فرصت خوبی ست که شرکت مخابرات با حمایت وتعامل مناسب بتواند به تعهدات خود عمل کند گفت: توجه به نیروی انسانی از اولویتهای اصلی شرکت است. در حوزه منابع انسانی و عملکرد در بخشهای خودگردانی شرکتهای خدمات اول و شسکام اقدامات خوبی انجام شده است و نظامات نیروی انسانی وضعیت بهتری را در پیش گرفته است.
محمود زاده همچنین تصریح کرد: از نظر ترکیب نیروی انسانی تحولاتی مناسب با تغییرات و ساختار آتی ایجاد میشود و آموزش لازم برای نیروی آموزش انسانی متخصص متناسب نیز صورت میگیرد.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: امیدواریم با تحقق برنامههای اصلی شرکت مخابرات ایران در حوزههای مختلف، از هر لحاظ شاهد توسعه متناسب و متوازن شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور باشیم.
هاشمیمعاون ستاد فرمان امام نیز در این نشست با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر برای حل مسایل مخابرات گفت: با همکاری و همفکری و تعامل با وزارت ارتباطات موضوعات مطرح شده در این شرکت به نتیجه مطلوب برسد.
وی با بیان حمایت و توجه بیشتر شرکت مخابرات ایران گفت: نخستین کار سامان دادن به خانواده مخابرات است. با ایجاد راهکارهای موثر مسایل کارکنان و بازنشستگان را میتوان به زودی برطرف کرد.
مرجع : شرکت مخابرات ایران