ایرانسل نشان «پیشتاز اقتصاد ایران» گرفت
تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵
آیتیمن- اولین آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران و رونمایی از سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوشحساب (تراز)، با عنوان «رسم درستکاری»، در سالن اصلی مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد تهران برگزار شد.
در این مراسم، که روز قبل برگزار شد، محمدرضا مخبر دزفولی معاون اول رییسجمهوری، داحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، داوود منظور رییس سازمان امور مالیاتی کشور، محمد رضوانیفر معاون وزیر و رییس کل گمرک ایران، جمعی از مدیران دولتی، شماری از فعالان اقتصادی کشور و اصحاب رسانه حضور داشتند.
بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، در این مراسم، نخستین تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران از نظر شفافیت، قانونمندی و خوشحسابی مالیاتی را به عنوان تنها شرکت حوزه فناوریاطلاعات و ارتباطات، از معاون اول رییسجمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی دریافت کرد.در این لوح تقدیر، دریافت رتبه برتر توسط ایرانسل، نشان درستکاری، شایستگی و تلاشهای خستگیناپذیر مدیرعامل و کارکنان ایرانسل عنوان شده و خطاب به عباسیآرند، ابراز امیدواری شده است تا دیگر فعالان اقتصادی نیز تلاش کنند به این تراز از شفافیت و قانونمداری برسند، خود را با بنگاههای برتر تراز کنند و در جمع راهبران اقتصادی کشور قرار گیرند.
در این مراسم که حبیب فرجام، قائممقام معاون مالی ایرانسل نیز در آن حضور داشت، نشان پیشتاز اقتصاد ایران به ۱۰ شرکت تعلق گرفت که پس از ایرانسل، شرکتهای سیناژن، فولاد مبارکه، فولاد ویان، دارو پخش، شرکت ملی صنایع مس، صنعت غذایی کوروش، پتروشیمیخراسان، گروه صنعتی انتخاب و شیشه کاوه فلوت، دیگر شرکتهایی بودند که بر اساس ارزیابیهای تخصصی انجام شده در مجموعه وزارت اقتصاد، بهعنوان شرکتهای پیشتاز اقتصاد ایران شناخته شدند و از آنها با اهدای تندیس و لوح، تقدیر شد.
معاون اول رییسحمهوری در این مراسم طی سخنانی، با بیان اینکه امروز بزرگترین مشکل ما نه تحریمها است، نه مسائل مالی و…، تأکید کرد: مشکل اساسی ما این است که از پیش از انقلاب تا کنون، نتوانستهایم بخش خصوصی را به خوبی تقویت کنیم.
مخبر افزود: هر جا مردم را به میدان آوردیم، مشکلات حل شده است، ولی در اقتصاد، هنوز موفق به این کار نشدهایم. مقام معظم رهبری اصل ۴۴ را برای ورود و حمایت از بخش خصوصی مطرح کردند، اما متأسفانه در اجرا و نیز در رفتار و پشتیبانی پس از واگذاریها، اشتباه شده و خوب عمل نشده است.
مرجع : ایرانسل