تحقیق از فیس بوک، گوگل و توییتر درباره تأثیر محتوا روی کودکان
تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۰
آیتیمن- نمایندگان کنگره در حالی این درخواست را دارند که چند روز قبل دو کمیته انرژی و بازرگانی کنگره آمریکا جلسه استماعی با حضور مدیران ارشد اجرایی این شرکتها برگزار کردند. در این جلسه درباره روشهای مدیریت محتوا در زمان حمله به ساختمان کنگره در اوایل ژانویه ۲۰۲۱ گفتوگو شد. کتی مک موریس راجرز نماینده کنگره آمریکا در این جلسه استماع از مدیران ارشد اجرایی پرسید آیا شرکتهای آنها تحقیقاتی داخلی درباره سلامت روانی کودکان انجام دادهاند یا نه.
او روز گذشته در نامهای به شرکتها خواهان نسخهای از هرگونه تحقیقات مرتبط یا درباره پیمانکاران و شرکای مرتبط در این خصوص شد. همچنین نمایندگان کنگره آمریکا خواهان اطلاعات درباره تحقیقاتی شدهاند که شرکتها درباره شیوه تأثیرگذاری محصولات رقیب روی سلامت ذهنی افراد کمتر از ۱۸ سال داشتهاند.
این درخواست شامل سرویس یوتیوب برای کودکان و اینستاگرام و فیس بوک نیز میشود. اینستاگرام مشغول توسعه نسخهای برای کاربران کمتر از ۱۳ سال است.
آنها از شرکتها خواستهاند تا ۱۶ آوریل به درخواست مذکور پاسخ دهند.
مرجع : مهر