در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی
همایش سالمندان و ظرفیتهای سرمایهگذاری و کسبوکار برگزار میشود
تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲
آیتیمن- این همایش به همت «مرکز توسعه فراگیرسازی باغچه» در روز 25 آذر ماه، مصادف با «روز پژوهش»، با هدف افزایش آگاهی صاحبان کسبوکارها از ضرورت طراحی فراگیر و نقش سالمندان در توسعه بازار و تقویت برند، برگزار میشود.
با پیشرفت تکنولوژی در علوم پزشکی و افزایش امید به زندگی، تعداد افراد سالمند در جهان، رو به افزایش است، مادربزرگ و پدربزرگها دوست دارند در خانه خودشان و مستقل زندگی کنند و در عینحال میخواهند در فعالیتهای اجتماعی هم سهیم باشند، به همین دلیل باید خدمات و تسهیلاتی باکیفیت دریافت کنند! این فرصت، نقطه عطفی برای تمامی استارتاپها و کسبوکارها است تا با شناسایی مسائل و دغدغههای این گروه، ضمن حل آن و گسترش سهم بازارشان، به سودآوری بیشتر دست یابند. از سوی دیگر نقش هر یک از ما در ایفای مسوولیت اجتماعی، وظیفهای است که بر عهده داریم!
![](/images/docs/000273/273157/images/photo_2019-12-10_16-46-40.jpg)
وحید حجهفروش، همبنیانگذار «باغچه» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرکت در این همایش را به چه کسانی پیشنهاد میکند، گفت: تمامی دانشجویان علاقهمند و خلّاق، سرمایهگذارانی که به دنبال کشف بازرهای جدید برای سرمایهگذاری هستند، ایدهپردازان جوان و کوشا و افرادی که در حوزه افراد دارای معلولیت فعالیت دارند، مخاطب این همایش هستند.
وی همچنین در خصوص حضور سالمندان در این همایش گفت: از تمامی سالمندان عزیز دعوت میکنیم تا در همایش 25 آذر، کنار ما باشند، تجربه من در برگزاری رویداد «نشاط سالمندی» در سال 98، نشان داد که برای ایجاد تغییر و حل مسائل هر گروه، اولین قدم، مواجهه و صحبت با آنها است. سالمندان عزیز با حضور در همایش، ضمن استفاده از مطالبی که مطرح میشود، میتوانند نظرات و ایدههای خود را با ما در میان بگذارند.
لازم به ذکر است، اولین همایش کارآفرینی اجتماعی با محوریت طراحی فراگیر، 12 آبانماه در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شده بود و در آن، مباحثی چون نقش خیریهها در کارآفرینی اجتماعی مورد بحث و نقد قرار گرفت.
همایش «سالمندان و ظرفیتهای سرمایهگذاری و کسبوکار»، 25 آذر ماه از ساعت 13، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، سالن سمینار ابنسینا B برگزار میشود.
شرکت در این همایش برای همه، آزاد و رایگان است. برای حضور به سایت ایوند مراجعه کنید.