شاتل موبایل راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه ارائه میدهد
تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹
آیتیمن- آرش کریمبیگی گفت: راهکارهای سازمانی شاتل موبایل در دو دسته کلی راهکارها و محصولات ارتباطی سازمانی عمومی مبتنی بر بستر شبکه تلفن همراه و راهکارهای سازمانی اختصاصی سازی شده براساس نیازمندی های صنعت متقاضی و شناسایی و پاسخگویی به آنها، با طراحی و سفارشی سازی خاص آن مجموعه عرضه میشوند.
وی افزود: با بررسی جزئیات و تحلیل دقیق نیازمندیهای سازمانها، راهکار نهایی و ظرفیتهای بالقوه همکاری بین دو مجموعه از سوی شاتل موبایل پیشنهاد میشوند که از جمله این راهکارها میتوان به ارائه سیمکارت سازمانی، راهکارهای ارتباطی شبکه اختصاصی و امن مبتنی بر APN شاتل موبایل و همچنین راهکارهای سازمانی مبتنی بر همگرایی ارتباطات ثابت و همراه یا همان FMC اشاره کرد.
مدیر عامل شاتل موبایل همچنین آمادگی کامل واحد راهکارهای سازمانی این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G را در جهت ارائه راهکارهای سازمانی اختصاصی اعلام کرد و افزود؛ تمامی مشتریان سازمانی، شامل فروشگاهها، واحدهای صنفی، مجموعه های خدماتی، شرکت ها، سازمان ها و نهادها برای آشنایی با راهکارهایی سازمانی عمومی و اختصاصی شاتل موبایل میتوانند با شماره 09981000000 تماس بگیرند ویا با نشانی پست الکترونیک b2b@shatel.ir مکاتبه کنند.
مرجع : آی تی من (ITMEN)