۲
۰

معرفی گارانتی‌های رسمی ‌محصولات ایسوس در ایران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۳
معرفی گارانتی های رسمی ایسوس
معرفی گارانتی های رسمی ایسوس
 
آی‌تی‌من- شرکت‌های بزرگ، با معرفی توزیع کنندگان رسمی ‌خود همراه با گارانتی معتبر، به طور کامل و قابل پیگیری مسائل مرتبط به خدمات پس از فروش و گارانتی را در کشور در اختیار کاربران نهایی محصول قرار می‌دهند.
 
با توجه به مشکلات بازار IT، متاسفانه شرکت‌های سودجو گهگاه با وارادات محصولات از کشورهای دیگر به طور غیر رسمی ‌و با ارائه گارانتی به اصطلاح شرکتی در بازار، مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می‌کنند. بد نیست بدانید که از قوانین واردات محصولات، ارائه گارانتی رسمی ‌کامل، مطابق با همه کشورهای جهان، جزء بایدهای صنعت کامپیوتر است و شرکت‌های بزرگ نیز، بحث پشتیبانی و پاسخگویی را به طور جدی با توزیع کنندگان رسمی ‌پیگیری می‌کنند.
 
 
از مشکلات عمده گارانتی‌های شرکتی، عدم استناد به اصالت کالا، امکان فروش کالای دست دوم یا تعمیر شده (Refurbished) به عنوان کالای نو، عدم پشتیبانی گارانتی شرکتی توسط گارانتی‌های رسمی ‌اعلام شده، در برخی موارد تفاوت فنی محصول با گارانتی اصلی نسبت محصولات با گارانتی متفرقه به دلیل تفاوت منطقه جغرافیایی و مدت زمان کمتر گارانتی محصول است.
 
از طرفی هم شرکت‌های گارانتی کننده اصلی، در صورت ایجاد مشکل برای محصولی با گارانتی شرکتی، به هیچ عنوان سرویسی را به طور رسمی ‌برای محصول با گارانتی شرکتی در نظر نخواهند گرفت.
 
در این بین ایسوس، به طور رسمی ‌گارانتی‌های بخش قطعات را به این شرح اعلام کرده است:
 
برای سبد کالای گروه مادربرد و کارت گرافیک و درایوهای نوری، تنها گارانتی‌های حامی، سازگار، توسعه تجارت تابا، لایف سرویس و ماتریس معتبر است. برای سبد کالای نمایشگرهای ایسوس، فقط گارانتی‌های حامی‌و اسپیرو، برای سبد کالای شبکه، گارانتی آونگ، و برای محصولات سرور گارانتی پارس ارتباط افزار و رهنمون فناوری اطلاعات مورد تایید شرکت ایسوس است.
 
ایسوس برای سبد کالای مادربرد، کارت گرافیک، نمایشگر، محصولات شبکه و سرورها مدت زمان گارانتی حداقل سه ساله و برای درایو‌های نوری گارانتی 1 ساله درنظر گرفته است.
 
دفتر ایسوس در ایران تاکید کرده که تنها گارانتی‌های ذکر شده را معتبر می‌داند و هیچگونه مسوولیتی نسبت به محصولات با گارانتی شرکتی و متفرقه نخواهد پذیرفت.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۰۰۲
نظرات شما
یاور
Iran, Islamic Republic of
بنده یک مانیتور برای پسرم برای بازی با PS از عامل فروش پاساژ ایرانیان تهران خرید کردم بعد از حمل مانیتور به منزل متاسفانه بعد از نصب متوجه شدم مانیتور مشگل دارد و دوباره برگشتم به پاساژ ایرانیان که متاسفانه فروشنده و مالک مغازه مانیتور را نه پس گرفتن و نه تعویض و ایشان با رفتار زشتی و تندی با بنده برخورد کردند و فرمودند به ما ربطی ندارد گارانتی حامی مراجعه کنید تا رفع مشگل کند
واقعا باید متاسف بود برای شرکتی مثل ایسوز که همچین عامل فروشهایی دارد من که راضی نیستم
یاور
Iran, Islamic Republic of
بعد از شش ماه قول دادم به پسرم مانیتور بخرم آن هم ایسوز ولی متاسفانه در بیست و چهار ساعت اولیه فهمیدم خراب بوده و یا عامل فروش جنس خراب را به من دادند من از شرکت و عامل فروش مانیتور ایسوز راضی نیستم برخورد تند و بدی با مشتری داشتند
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين