ادامه فعالیت مهرنوش درجایگاه مدیرعامل رایتل
تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
آیتیمن- براساس خبری که امروز روی سایت رایتل منتشر شده است، مهرنوش در دیدار با محمد حسن زدا قائم مقام سازمان تامین اجتماعی، به تشریح برنامهها و طرحهای نوین این اپراتور برای بیمهشدگان تامین اجتماعی پرداخت.
این در حالی است که آذری جهرمی 27 شهریور ماه گفته بود: با آقای شریعتمداری (وزیر کار) در دولت در این باره (صلاحیت مدیرعامل رایتل) گفت و گو کردیم. ایشان از مصوبه سازمان تنظیم مقررات خبر نداشتند و پس از اینکه درباره آن حرف زدیم گفتند که مصوبه لازمالاجراست. این احکام کان لم یکن تلقی میشود و به مدیران زیرمجموعهشان که از این مصوبه مطلع بودند و حکم را صادر کردند، تذکر جدی میدهند. همچنین آقای شریعتمداری گفتند که طی امروز و فردا مطابق با مصوبهای که وجود دارد، گزینههای موردنظرشان را برای تصدی مسوولیتها معرفی میکنند تا سازمان تنظیم مقررات به سرعت آن را رسیدگی کند.
ارایه خدمات جدید رایتل به بیمه شدگان تامین اجتماعی
براساس این گزارش قائم مقام سازمان تامین اجتماعی با حضور در شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نشستی با مدیرعامل این شرکت، در جریان آخرین وضعیت طرحها و پروژههای مشترک این سازمان و رایتل قرار گرفت.
محمد حسن زدا قائم مقام سازمان تامین اجتماعی روز سهشنبه 2 مهر به همراه شیریندخت فرهادی مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور فناوری اطلاعات با حضور در شرکت خدمات ارتباطی رایتل با دکتر مینا مهرنوش مدیرعامل این اپراتور دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار مینا مهرنوش مدیرعامل رایتل به تشریح برنامههای این اپراتور پرداخت و گفت: طرحها و برنامههای جدیدی جهت تغییر رویکرد گذشته این اپراتور در نظر گرفتهایم و همواره بر عملیاتی شدن خدمات هوشمند و نوین الکترونیکی به بیمهشدگان تامین اجتماعی تاکید داریم که در این راستا اقدامات مهمی نیز در رایتل آغاز شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه رایتل به عنوان عضوی از خانواده تامین اجتماعی برنامههای ویژه ای برای ارائه خدمات به بیمهشدگان این سازمان دارد، طرحهای مشترک این اپراتور با سازمان تأمین اجتماعی را تشریح کرد.
محمد حسن زدا قائم مقام سازمان تامین اجتماعی نیز در این دیدار ضمن استقبال از برنامههای مشترک این سازمان با اپراتور رایتل بر حمایت همه جانبه از برنامههای مورد اشاره و تداوم این همکاری تاکید کرد.
وی با بیان اینکه تفکر حاکم بر بخش فناوریهای نوین سازمان تامین اجتماعی بازنگری میشود، گفت: از تفکر شعبه محور به سوی سرویس محور حرکت خواهیم کرد.
قائم مقام سازمان تامین اجتماعی همچنین تصریح کرد: خدمات غیرحضوری در این سازمان را به جدیت پیگیری میکنیم و تحولات اساسی در این بخش انجام خواهیم داد.