براساس نتایج پنجمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی کشور
شرکت ارتباطات زیرساخت در بین 10 دستگاه برتر سطح ملی قرار گرفت
تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶
آیتیمن- بر اساس گزارش دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت در زمینه خدمات ارزیابی شده در شاخصهای ارائه سرویس MPLS بین الملل 87.97%، ارائه سرویس PTP (بین شهری، بین استانی و بینالملل) 86.47%، ارائه سرویس ابر 86.47%، ارائه سرویس ترانزیت بینالملل (مرزبهمرز) 84.72%، ارائه خدمات جانبی (فضا، دکل، آنتن، پاور و جادههای دسترسی) 88.47% و تامین وتوزیع پهنای باند 86.47% امتیاز به خود اختصاص داده است .
همچینن شرکت ارتباطات زیرساخت در مدل بلوغ خدمات الکترونیکی در پنجمین دوره ارزیابی دستگاهها درحوزه ارائه خدمات الکترونیک در بخشهای حضور در وب 93%، تعاملی 93.33%، تراکنشی 98.33%، یکپارچگی 64% و مشارکتی 91.83% از اهداف را محقق کرده و برهمین اساس با امتیاز کل 86.76% بین 10 دستگاه برتر پنجمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاهها قرار گرفته است.
دبیرخانه شورای اجرائی فناوری اطلاعات موظف است به استناد بند 2 مصوبه اول جلسه یازدهم شورای اجرائی فناوری اطلاعات به صورت مستمر کیفیت وب گاه ها و خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرائی دارای شناسنامه خدمات مصوب سازمان امور اداری و استخدامی کشور را ارزیابی کند.
مرجع : شرکت ارتباطات زیرساخت