قرعهکشی برای جذب مخاطب در سرویسهای ارزش افزوده ایرانسل نیز ممنوع است
تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۸
آیتیمن- ایرانسل در توییتر خود نوشت: «ايرانسل به منظور ارتقای تجربه مشتركان، از ابتدای دی ماه ٩٧، اجرای سرويسهای جديد ارزش افزوده خود بر پايه قرعهكشی و عضويت مشترکان در آنها را متوقف كرده و از هرگونه اقدامی كه در راستای حفظ حقوق مشتركان باشد استقبال میكند».
این توییت پس از آن منتشر شد که کاربران زیادی از ایرانسل پرسیدند که آیا ممنوعیت استفاده از روش قرعهکشی برای جذب مخاطب در سرویسهای ارزش افزوده را به مانند همراه اول اعمال میکند یا نه.
باقر صمدی مدیر کل بازاریابی ایرانسل نیز در پاسخ به خبرنگار آیتیمن در توییتر نوشت: «مبنای شرکت در سیاستگذاری و اجرای سرویسهای ارزش افزوده، engagment بیشتر مشترکین است و این سیاستگذاری در حوزههای مختلف شامل نحوه تسهیم درامد، نوع خدمات و ایضا عضویت بر اساس قرعه کشی رعایت میشود».