۰
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

118 ماهانه به 40 میلیون تماس پاسخ می دهد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳
118 ماهانه به 40 میلیون تماس پاسخ می دهد
 
مجید صدری با تشریح جزییات پاسخگویی در سامانه ۱۱۸ گفت: دو هزار و ۵۹۸ پرسنل پاسخگوی مراکز ۱۱۸ در کل کشور به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم بوده هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح انواع کدهای مخابراتی به عنوان سریع ترین راه برای کسب اطلاعات دقیق و دریافت خدمات مخابراتی، تجمیع کدها و مراکز تماس به منظور تسریع و یکپارچه سازی در ارایه خدمات و پاسخگویی را به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های شرکت مخابرات ایران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سامانه های پاسخگویی مخابرات، بازویی کارآمد در برقراری ارتباطی فراگیر با مشتریان در سراسر کشور هستند، افزود: کد ۲۰۲۰ به عنوان مرکز فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویس های شرکت مخابرات ایران به صورت متمرکز و شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان و متقاضیان است.

صدری ادامه داد: هدف از متمرکز کردن این سامانه، سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش سرویس هایی مانند اینترنت پرسرعت ADSL و VDSL، تانوما و تلویزیون اینترنتی IPTV و تلفن ثابت بر بستر اینترنت Sip phone است.

وی افزود: در صورت خرابی سرویس اینترنت، مشترکان می توانند به صورت مکانیزه توسط این سامانه، خرابی را ثبت کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناسان مربوطه نسبت به رفع خرابی اقدام کنند.

صدری درباره سامانه ۲۰۱۰ نیز گفت: این سامانه ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران است و مشتریان عمده مخابرات ایران می توانند از سراسر کشور ضمن تماس با این سامانه اختلالات احتمالی سرویس را ثبت کنند و از فرایند های فروش، صورت حساب گیری و پشتیبانی و پیگیری مکاتبات سرویس ها مطلع شوند.

صدری، سامانه ۲۰۱۱۷ را جهت اعلام خرابی مشترکان تلفن ثابت و سامانه ۲۰۰۰ را به عنوان سامانه پرداختی برای تمام قبوض خدماتی از جمله تلفن ثابت و همراه، آب، برق، گاز و غیره عنوان کرد و افزود: با استفاده از سامانه ۲۰۰۰، هم میزان تردد و پرداخت های حضوری کم شده و هم پرداخت قبوض در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد که به عنوان یکی از بهترین راه های پرداخت های غیر حضوری در ایفای نقش های مسوولیت های اجتماعی شرکت موثر است.

 
مرجع : شرکت مخابرات ایران
کد مطلب : ۲۷۰۸۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما