برای حل مشکل رجیستری تجهیزات سیم کارت خور با «همتا» تماس بگیرید
تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۰
برخی کاربران اعلام کرده اند که دستگاه و تجهیزات سیم کارت خور غیر از گوشی تلفن همراه مانند تبلت، مودم، ساعت هوشمند، دستگاه POS و . . . خریداری کرده اند اما ارتباط آن به دلیل رجیستر نبودن قطع شده است.
در این زمینه سامانه اطلاع رسانی طرح ثبت گوشی تلفن همراه با تاکید براینکه تاکنون تنها گوشی موبایل شامل طرح رجیستری شده است، اعلام کرد: «در آینده نزدیک سایر تجهیزات با قابلیت نصب سیم کارت نیز مشمول طرح خواهند شد. اما در طول طرح، موارد معدودی مشاهده شده که سایر تجهیزات نظیر تبلت، ساعت هوشمند، مودم سیم کارت خور و ... نیز مشمول طرح شده اند. علت این امر این است که شناسه این تجهیزات در پایگاه داده سازمان جهانی GSMA که در طرح مورد استفاده قرار می گیرد، به اشتباه تلفن همراه ثبت شده است. » سامانه طرح رجیستری (همتا) از افرادی که کالای غیر از گوشی آنها مشمول طرح رجیستری شده است، خواست تا با مرکز تماس طرح رجیستری (همتا) به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس بگیرند و شناسه تجهیز و یا کالای خود را اعلام کنند تا مشکل شان حل شود.
در این زمینه سامانه اطلاع رسانی طرح ثبت گوشی تلفن همراه با تاکید براینکه تاکنون تنها گوشی موبایل شامل طرح رجیستری شده است، اعلام کرد: «در آینده نزدیک سایر تجهیزات با قابلیت نصب سیم کارت نیز مشمول طرح خواهند شد. اما در طول طرح، موارد معدودی مشاهده شده که سایر تجهیزات نظیر تبلت، ساعت هوشمند، مودم سیم کارت خور و ... نیز مشمول طرح شده اند. علت این امر این است که شناسه این تجهیزات در پایگاه داده سازمان جهانی GSMA که در طرح مورد استفاده قرار می گیرد، به اشتباه تلفن همراه ثبت شده است. » سامانه طرح رجیستری (همتا) از افرادی که کالای غیر از گوشی آنها مشمول طرح رجیستری شده است، خواست تا با مرکز تماس طرح رجیستری (همتا) به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس بگیرند و شناسه تجهیز و یا کالای خود را اعلام کنند تا مشکل شان حل شود.
مرجع : مهر