۰

۱۰ مرکز اجاره ماشین در استانبول

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
بهترین مراکز اجاره ماشین در استانبول الی گشت
بهترین مراکز اجاره ماشین در استانبول الی گشت

  
استانبول با خیابان‌های پرتردد و جذابیت‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی و متعددش یکی از مقاصد محبوب گردشگران و خصوصاً ایرانیان است که هر ساله در فصول مختلف بلیط هواپیما استانبول خود را تهیه کرده و عازم این شهر هزار رنگ می‌شوند. حالا اگر در دسته افرادی قرار دارید که دوست دارند به راحتی و با انعطاف بیشتری در شهر و اطراف استانبول گردش کنند، در کنار استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی، اجاره ماشین یک گزینه عالی محسوب می‌شود. در این مقاله ما به معرفی بهترین مراکز اجاره ماشین در استانبول می‌پردازیم تا شما با انتخاب‌های مناسب خود، سفرتان را آسان‌تر و دلپذیرتر تجربه کنید.
 

اجاره ماشین در استانبول و دلیل آن

 
حمل و نقل در استانبول طیف وسیعی از وسایل را شامل می‌شود. مترو، اتوبوس، تاکسی‌های شهری و تاکسی‌های اینترنتی همگی از جمله وسایل همیشه در دسترس شما هستند. اما در این بین اجاره ماشین در این شهر به ویژه برای کسانی که قصد بازدید از مناطق دورتر یا حومه شهر را دارند، گزینه‌ای کاربردی و مقرون به ‌صرفه است. همچنین اگر قصد دارید به برخی از جاذبه‌های گردشگری در خارج از شهر مثل سواحل دریای مرمره یا جزایر پرنس بروید، داشتن یک ماشین شخصی باعث می‌شود سفر شما بی دغدغه تر و در عین حال لذت ‌بخش‌تر باشد.
 

نکات مهم برای اجاره ماشین در استانبول

 
قبل از اینکه به معرفی بهترین مراکز اجاره ماشین بپردازیم، بهتر است به چند نکته کلیدی در مورد اجاره خودرو در این شهر اشاره کنیم.

نکات مهم برای اجاره ماشین در استانبول الی گشت

مدارک لازم: برای اجاره خودرو در استانبول نیاز به گواهینامه بین‌المللی، پاسپورت و کارت اعتباری دارید.

سن مجاز: معمولاً برای اجاره ماشین، حداقل سن راننده باید ۲۱ سال باشد. البته برخی از شرکت‌ها ممکن است سن بالاتری را در شرایط خود در نظر گرفته باشند.

بیمه: مطمئن شوید که خودرو با بیمه کامل اجاره می‌شود تا در صورت هرگونه حادثه یا خسارت، هزینه‌های جانبی را متحمل نشوید.

محدودیت مسافت: برخی از شرکت‌های اجاره‌دهنده محدودیت مسافتی برای ماشین‌ها دارند. اگر قصد سفرهای طولانی دارید، این موضوع را حتماً در ابتدای کار بررسی کنید.

ترافیک: ترافیک در استانبول به ویژه در ساعات پیک ممکن است سنگین باشد، پس در برنامه ‌ریزی خود این نکته را مدنظر قرار دهید.
 

معرفی مراکز اجاره ماشین در استانبول

 
حالا که تمام مدارک را آماده کرده‌اید پس وقت آن است که دست به کار شده و خودروی خود را اجاره کنید. این مراکز در استانبول جزء بهترین‌ها هستند که می‌توانید اجاره خودرو را با آن‌ها تجربه کنید.
 

مرکز اجاره ماشین Europcar در استانبول

 
یکی از مشهورترین و قابل‌اعتمادترین شرکت‌های اجاره خودرو در جهان، Europcar است که در استانبول نیز شعب متعددی دارد. این شرکت به دلیل ارائه خدمات باکیفیت و ماشین‌های متنوع، بین گردشگران محبوب است. شما می‌توانید از طریق وب‌ سایت یا اپلیکیشن این شرکت، به راحتی خودرو مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید.

خدمات ارائه شده در این مجموعه:
 
ارائه ماشین‌ های اقتصادی، لوکس و خانوادگی
بیمه کامل
خدمات تحویل خودرو در فرودگاه
امکان رزرو آنلاین و پیش‌ پرداخت
سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته
شعب Europcar: شعبه‌های Europcar در فرودگاه‌های اصلی استانبول (فرودگاه جدید استانبول و فرودگاه صبیحه گوکچن) قرار دارند و همچنین در نقاط مختلف شهر هم دسترسی به دفاتر این شرکت امکان پذیر است.

مرکز اجاره ماشین Europcar در استانبول الی گشت


Avis برای اجاره خوردو در ترکیه
 
Avis یکی دیگر از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های اجاره خودرو در سطح جهانی است که در استانبول هم با ارائه خودرو های متنوع و خدمات باکیفیت شناخته می‌شود. این شرکت در فرودگاه‌ها و نقاط مرکزی استانبول شعبه دارد و به گردشگران این امکان می‌دهد تا به راحتی خودرو مورد نظر خود را اجاره کنند.

خدمات ارائه شده در این مجموعه:
طیف گسترده ‌ای از خودرو های اقتصادی تا لوکس
پشتیبانی چند زبانه
امکان اجاره خودرو با بیمه
سرویس تحویل و بازگرداندن خودرو در هر نقطه‌ ای از شهر
شعب Avis در فرودگاه‌های استانبول، به‌ ویژه فرودگاه جدید استانبول و فرودگاه صبیحه گوکچن و همچنین در مناطق توریستی شهر مانند میدان تقسیم شعب این مجموعه را خواهید دید.
 

اجاره ماشین در استانبول با Budget

 
Budget را یکی از برندهای معتبر در زمینه اجاره خودرو می‌دانند که برای مسافران با بودجه‌های محدود انتخاب مناسبی است. این شرکت، خودرو هایی با کیفیت، مطلوب و با قیمت‌های رقابتی را ارائه می‌دهد. خدمات Budget در استانبول به خصوص برای سفرهای کوتاه و گردش‌های شهری، بسیار مناسب است.
خدمات ارائه شده در این مجموعه:
قیمت ‌های اقتصادی
خودرو های کوچک و خانوادگی
خدمات بیمه
رزرو آنلاین آسان
شعب: Budget در فرودگاه‌های اصلی استانبول و همچنین در مناطق مرکزی شهر شعب متعددی دارد.
 

اجاره ماشین در ترکیه با Enterprise

 
Enterprise یکی دیگر از شرکت‌های معتبر بین‌المللی اجاره خودرو محسوب می‌شود که در استانبول فعالیت گسترده‌ای دارد. این شرکت در اصل به خاطر ارائه خدمات عالی و امکان رزرو خودرو های متنوع از طیف اقتصادی تا لوکس، شهرت دارد. با Enterprise می‌توانید خودروی خود را به راحتی به صورت آنلاین رزرو کرده و در فرودگاه یا هر نقطه‌ای از شهر تحویل بگیرید.
خدمات ارائه شده در این مجموعه:
ماشین‌ های اقتصادی، اسپورت و لوکس
خدمات اجاره خودرو با راننده
بیمه کامل
پشتیبانی ۲۴ ساعته
شعب: Enterprise در فرودگاه‌ها و مناطق مرکزی استانبول دفاتر متعددی دارد.
 

اجاره خودرو در استانبول با Sixt

 
Sixt هم یکی از شرکت‌های خوش نام و پیشرو در اجاره خودرو است که در سراسر جهان از جمله استانبول فعالیت می‌کند و شعب متعددی دارد. این شرکت به دلیل خدمات با کیفیت و ماشین‌های مدرن و لوکسش بسیار مشهور است. همچنین خدمات اجاره خودرو را به صورت آنلاین هم ارائه می‌دهد که این فرایند اجاره را بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

ویژگی‌ها:
عرضه و ارائه طیف گسترده ‌ای از خودرو های لوکس و اقتصادی
امکان خدمات اجاره بلند مدت
ارائه بیمه خودرو
امکان رزرو آنلاین با تخفیف ‌های ویژه
شعب: Sixt دفاتر خود را در فرودگاه‌ها و همچنین مراکز تجاری و توریستی استانبول دایر کرده است.

 اجاره خودرو در استانبول با Sixt الی گشت


اجاره خودرو با Garenta در ترکیه
 
Garenta هم یک شرکت اجاره خودرو محلی در ترکیه است که در سال‌های اخیر به شهرت زیادی دست پیدا کرده. این شرکت خدمات گسترده‌ای در سراسر استانبول به مراجعین خود ارائه می‌کند و به دلیل قیمت‌های رقابتی و خودرو های بسیار با کیفیت، بین گردشگران و مسافران یک مجموعه تجاری محبوب محسوب می‌شود.
خدمات ارائه شده در این مجموعه:
ارائه خودرو های جدید و تمیز
قیمت ‌های اقتصادی
خدمات اجاره روزانه و هفتگی
پشتیبانی چند زبانه از مشتریان و گردشگران
شعب: Garenta در فرودگاه‌های استانبول و همچنین نقاط مختلف شهر فعالیت دارد.
 

مرکز اجاره خودرو Green Motion ترکیه

 
Green Motion یک مجموعه اجاره خودرو بین ‌المللی است که به خاطر تمرکز بر خودرو های دوست دار محیط زیست و کاهش مصرف سوخت، به خوبی شناخته شده است. اگر به دنبال اجاره خودرو هایی با کمترین تاثیر بر حیط زیست هستید، این شرکت گزینه ‌ای مناسب برای شما است. همچنین در این مجموعه خدمات با کیفیت و قیمت‌ های مناسبی ارائه می شوند.

خدمات ارائه شده در این مجموعه:
ارائه خودرو های هیبریدی و کم ‌مصرف
قیمت‌ های رقابتی
خدمات اجاره بلند مدت و کوتاه‌ مدت خودرو
لحاظ کردن بیمه و پشتیبانی مشتری
شعب Green Motion : این شرکت در فرودگاه‌ ها و مناطق پر تردد استانبول شعبه دارد.
 

مرکز اجاره ماشین Circular Car Hire

 
Circular Car Hire هم در دسته شرکت‌های اجاره خودروی محلی در استانبول قرار دارد که به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و قیمت‌های مناسب، مشهور است. این شرکت به گردشگران و مسافران خود خودرو های اقتصادی، خانوادگی و لوکس ارائه می‌دهد و در مناطق مختلف استانبول هم فعال است.

خدمات ارائه شده در این مجموعه:
در نظر گرفته و ارائه خودرو های اقتصادی و خانوادگی
قیمت ‌های مناسب و رقابتی
امکان رزرو آنلاین
خدمات پشتیبانی سریع
شعب: Circular Car Hire در فرودگاه‌ها و نقاط مختلف استانبول شعبه دارد.
 

مرکز اجاره خودرو Goldcar

 
Goldcar از برندهای معروف در صنعت اجاره خودرو است که در استانبول شعب فعال دارد. این شرکت با ارائه خودرو های اقتصادی و خدمات مقرون به ‌صرفه به شدت مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های مهم مجموعه Goldcar ارائه قیمت‌های رقابتی در کنار خودرو های نو و تمیز است.

خدمات ارائه شده در این مجموعه:
ارائه خودرو های جدید و اقتصادی
بیمه خودرو
رزرو آنلاین با قیمت‌ های مناسب
شعب: Goldcar در فرودگاه‌ها و مناطق توریستی استانبول فعالیت می‌کند.
 

رنت ماشین در استانبول با Central Rent a Car

 
Central Rent a Car آخرین شرکت محلی و شناخته ‌شده در استانبول است که قصد معرفی آن را داریم. این مجموعه خدمات اجاره خودرو را باقیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه و خودرو های اقتصادی ارائه می‌دهد. این شرکت هم به دلیل ارائه خدمات انعطاف ‌پذیر و قیمت‌های مناسب، بین مسافران و گردشگران بسیار مشهور و محبوب است.

خدمات ارائه شده در این مجموعه:
خودرو های خانوادگی و اقتصادی
در نظر گرفتن قیمت ‌های رقابتی
امکان اجاره بلندمدت
خدمات پشتیبانی مشتری
شعب: Central Rent a Car در فرودگاه‌های استانبول و همچنین نقاط مختلف شهر شعب فعال دارد.
 

نکات نهایی برای اجاره ماشین در استانبول

 
در انتها این شرایط را هم پیش از رزرو لحاظ کرده و به خاطر بسپارید تا اجاره خودرو را در استانبول بدون هیچ نگرانی و مشکلی تجربه کنید.

بررسی شرایط بیمه: حتماً هنگام اجاره خودرو شرایط بیمه را به دقت مطالعه کنید تا از هرگونه هزینه‌های غیر منتظره جلوگیری شود.

رزرو زود هنگام: اگر در فصول پر گردشگر به استانبول سفر می‌کنید، بهتر است از قبل خودرو خود را رزرو کنید تا با کمبود ماشین یا افزایش قیمت مواجه نشوید.

استفاده از GPS: ترافیک و خیابان‌های پیچیده استانبول ممکن است چالش‌ برانگیز باشند، بنابراین استفاده از GPS یا نرم‌افزارهای مسیریابی کمک زیادی به شما خواهد کرد.
 

اجاره خودرو در استانبول، راحت و سریع

 
استانبول با داشتن مراکز متعدد اجاره خودرو و شرکت‌های معتبر بین‌المللی خوشنام و محلی معروف، گزینه‌های متنوعی برای مسافران فراهم کرده است. شما با توجه به نیازهای خود، بودجه و همین‌طور نوع خودرو مورد نظرتان می‌توانید از میان این شرکت‌ها بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید و با آرامش و راحتی در استانبول و اطراف آن گردش کنید.
 

سؤالات متداول

 

در شهر استانبول امکان اجازه خودرو وجود دارد؟

 
بله. در این شهر در کنار امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، امکان اجاره خودرو هم برای شما به عنوان گردشگر فراهم خواهد بود.
 

برای رزرو خودرو در استانبول به مدارک خاصی نیاز داریم؟

 
بله. برای اجاره خودرو در استانبول نیاز به گواهینامه بین‌المللی، پاسپورت و کارت اعتباری دارید. ضمن اینکه باید سن مجاز برای اجاره خودرو و رانندگی در استانبول را هم در نظر بگیرید. همچنین بیمه، محدودیت مسافت و پیک ترافیک را هم پیش از رزرو خودرو در نظر بگیرید.
 

در استانبول استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بهتر است یا کرایه خودرو؟

 
همه چیز به این بستگی دارد که شما قصد دارید گردش خود را در کدام نقاط از استانبول تجربه کنید. برای گردش در شهر، بازدید از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و دیدنی استانبول، وسایل نقلیه عمومی بهترین انتخاب هستند. اما اگر دوست داشتید که جاذبه‌های طبیعی و اطراف استانبول را هم مشاهده کنید، بدون شک اجاره خودرو مقرون به‌صرفه‌تر، ایمن‌تر و اقتصادی‌تر خواهد بود.
کد مطلب : ۲۸۳۸۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما