۰

چرا نباید آنتی ویروس کرک شده بخریم؟

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳
چرا نباید آنتی ویروس کرک شده بخریم؟
چرا نباید آنتی ویروس کرک شده بخریم؟

چرا آنتی‌ویروس اورجینال؟

  • امنیت تضمینی: محافظت کامل در برابر جدیدترین ویروس‌ها و بدافزارها
    آپدیت‌های منظم: همیشه یک قدم جلوتر از تهدیدات
    قابلیت‌های پیشرفته: فراتر از حفاظت اولیه، مانند ضدفیشینگ و کنترل محتوای نامناسب
    پشتیبانی قوی: همراهی شما در صورت بروز هرگونه مشکل
در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی مزایای خرید آنتی‌ویروس اورجینال بپردازیم، بنابراین تا انتهای مطلب با ما بوده و از این منبع برای خریدآنتی ویروس اصل استفاده نمایید.

خرید آنتی ویروس اصل
 

ویروس‌ها چه تاثیر منفی بر سیستم ما دارند؟

  • کند کننده کامپیوتر
    آسیب یا حذف فایل‌های موجود در سیستم
    فرمت هارد دیسک
    ایجاد خرابی‌ مکرر در کامپیوتر
    از دست رفتن داده‌های کامپیوتر
    اختلال در کار کردن با کامپیوتر
    اختلال در اینترنت

نقش آنتی ویروس چیست؟

به طور کلی آنتی‌ویروس‌ها به دو صورت پولی و رایگان در بازار تولید می‌شوند. آنتی‌ویروس‌های‌ پولی توسط شرکت‌های معتبر امنیتی تهیه شده و دائماً در حال بررسی جدیدترین ویروس‌ها هستند تا بر اساس نوع ویروس‌ها‌، به‌روز‌رسانی خود را انجام ‌دهند. اما آنتی‌ویروس‌های رایگان، توسط افرادی مبتدی که تخصص زیادی در حوزه امنیت ندارند، تولید می‌شوند.

همچنین منظور از آنتی‌ویروس اورجینال، آنتی‌ویروس پولی بوده که کاربران برای حفظ امنیت سیستم خود باید آن را خریداری کنند. آنتی‌ویروس کرک‌شده نیز نسخه‌ای از آنتی‌ویروس پولی بوده که توسط برنامه‌نویسان برای عدم پرداخت هزینه، تغییر پیدا کرده است. به این صورت که کاربر با استفاده از آنتی‌ویروس کرک‌شده، نیازی پرداخت هزینه ندارد و به ‌‌راحتی آن را از اینترنت، به صورت رایگان دانلود می‌کند.

آنتی‌ویروس اورجینال چه تفاوتی با کرک شده دارد؟

  • امنیت بالای آنتی‌ویروس اورجینال
    به‌روزرسانی‌ها
    پشتیبانی و حمایت از کاربران
    تبلیغات
    قیمت آنتی‌ویروس
    مورد اعتماد بودن آنتی‌ویروس اورجینال

    آنتی ویروس کرک شده

     

با مزایای آنتی‌ویروس اورجینال بیشتر آشنا شوید

مزایای خرید آنتی ویروس اصل به شرح زیر است:

امنیت بالای دستگاه تنها با خرید آنتی‌ویروس اصل

اصلی‌ترین مزیت خرید آنتی‌ویروس اورجینال، حفظ امنیت دستگاه، اطلاعات رایانه و موبایل است. کاربران با خرید آنتی‌ویروس‌های اورجینال نظیر آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی‌ویروس نود ۳۲ یا آنتی‌ویروس بنیان سافت، امنیت سیستم‌های خود را تأمین می‌کنند.
زیرا این شرکت‌های تولیدکننده آنتی‌ویروس‌، شرکت‌هایی با سابقه‌ای طولانی‌مدت در حوزه امنیت سیستم‌های نظیر رایانه و موبایل هستند. همچنین این شرکت‌ها دائماً به بررسی جدیدترین خطرات کامپیوتری و ویروس‌های موجود در اینترنت می‌پردازند. به این صورت که بعد از یافتن یک ویروس جدید، روش شناسایی و از بین بردن آن ویروس را در خود به‌روزرسانی می‌کنند.
آنتی‌ویرورس‌های اصل همچنین به‌روزرسانی خود را به صورت روزانه یا هفتگی انجام می‌دهند تا در بالاترین سطح امنیتی قرار بگیرند. اما نرم‌افزار آنتی‌ویروس کرک‌شده و رایگان این روند به‌روزرسانی را ندارند.

محافظت در برابر ویروس‌ها و انتقال آن‌ها

بهترین آنتی‌ویروس کامپیوتر، از سیستم‌ها در برابر ویروس‌های مختلف و انتقال آن‌ها محافظت کرده و ویروس‌ها را به درستی شناسایی می‌کند. بعد از شناسایی، قبل از ایجاد هرگونه آسیب به کامپیوتر و موبایل، ویروس‌ها را حذف می‌کند. بنابراین آنتی‌ویروس اورجینال قبل از ایجاد آسیب و آلودگی در سیستم، با انواع ویروس مقابله می‌کند. ((Avast، ((Norton و آنتی‌ویروس کسپرسکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های کامپیوتری به شمار می‌روند.

مسدود کردن هرزنامه‌ها و تبلیغات با جدیدترین آنتی‌ویروس موبایل

بسیاری از ویروس‌های موجود در سیستم‌ها از طریق تبلیغات پاپ‌آپ و ‌سایت‌های هرزنامه مختلف به کامپیوتر و موبایل کاربران وارد می‌شود. بنابراین بزرگ‌ترین روش‌هایی که ویروس‌ها برای آلوده کردن و آسیب رساندن به کامپیوتر و موبایل انتخاب می‌کنند، تبلیغات پاپ‌آپ و ‌سایت‌های هرزنامه هستند.
استفاده از بهترین آنتی‌ویروس برای موبایل می‌تواند از ایجاد آسیب در سیستم‌ها جلوگیری کند.

مقابله با هکرها و سرقت‌کنندگان اطلاعات

هکرها و سارقان اطلاعات با استفاده از یک بدافزار یا ویروس به کامپیوتر دیگران دسترسی پیدا می‌کنند. به این صورت که بدافزار یا ویروس را بدون اطلاع شخص در رایانه او نصب کرده و با ارسال ایمیل‌های مخرب، به ‌راحتی فایل‌ها و اطلاعات موجود در سیستم او را هک (سرقت) می‌کنند. بنابراین انتخاب و استفاده از یک آنتی ویروس اورجینال از داده‌ها و اطلاعات، رایانه‌ها در مقابل هکرها و سارقان به درستی حفاظت می‌کند.

محافظت از سیستم در برابر دستگاه‌های متحرک

استفاده از یک آنتی‌ویروس اصل در زمان جابجایی داده‌ها از (USB) به رایانه، از ایجاد آسیب و انتقال ویروس به سیستم جلوگیری می‌کند.

محافظت از داده‌ها و فایل‌ها

آنتی‌ویروس کسپرسکی یا آنتی‌ویروس بنیان‌سافت، تمام فایل‌ها و داده‌های وارد شده به سیستم را شناسایی کرده، سپس اسکن می‌کند تا اگر ویروسی دارند، از ورود ویروس‌ به سیستم جلوگیری کنند. همچنین از فایل‌ها و اطلاعات در برابر ویروس‌ها محافظت کنند.

محدودیت دسترسی به وب‌سایت‌ها برای افزایش حفاظت از وب

دسترسی به وب‌سایت‌های غیرمجاز، امکان ایجاد خطر جاسوسی، سرقت و هک در رایانه را بالا برده و داده‌ها و فایل‌های موجود در رایانه را به خطر می‌اندازند. بنابراین با خرید آنتی‌ویروس اصل، دسترسی به وب‌سایت‌های غیرمجاز محدود شده و از ایجاد آسیب به سیستم جلوگیری می‌شود.

محافظت از رمز عبور سیستم

یکی دیگر از مزایای خرید آنتی‌ویروس اورجینال این است که از رمز عبور داده‌ها و حساب‌های مهم کاربران در مقابل ویروس‌ها و هکرها محافظت کرده و دسترسی به اطلاعات کاربران را به صفر می‌رساند.

مقرون به صرفه

قیمت آنتی‌ویروس کاملاً مقرون به صرفه است. شرکت‌های معتبر نظیر بنیان سافت، انواع آنتی‌ویروس اورجینال را به صورت بسته‌های ماهانه یا سالانه با قیمت مناسب در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

امنیت سایبری خود را به بنیان سافت بسپارید!

در دنیای دیجیتال امروز، امنیت اطلاعات شما بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. ویروس‌ها، بدافزارها و هکرها دائماً در کمین هستند تا به سیستم شما نفوذ کرده و به اطلاعاتتان آسیب برسانند.

راه حل چیست؟ استفاده از آنتی‌ویروس اورجینال!
بنیان سافت، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های امنیتی ایران، طیف گسترده‌ای از آنتی‌ویروس‌های اورجینال برای کامپیوتر و موبایل را با قیمت‌های مناسب به شما ارائه می‌دهد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۳۳۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما