۰

روش خرید سریع و ارزان بیمه از شرکت بیمه البرز

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
روش خرید سریع و ارزان بیمه از شرکت بیمه البرز
روش خرید سریع و ارزان بیمه از شرکت بیمه البرز

برای خرید بیمه از شرکت بیمه البرز لازم نیست به شعبه‌های این شرکت مراجعه کنید، کافی است در پلت‌فرم‌های خرید آنلاین بیمه مثل بیمه بازار ثبت‌نام کنید و فرایند خرید را به صورت آنلاین انجام دهید. در این مقاله درباره شرکت بیمه البرز و نحوه خرید آنلاین بیمه از این شرکت صحبت می‌کنیم.
 

مزیت‌های خرید بیمه از شرکت بیمه البرز


شرکت بیمه البرز قدیمی‌ترین شرکت بیمه خصوصی است و از سال ۱۳۳۸ در زمینه خدمات بیمه فعالیت می‌کند. این شرکت ۵۶ شعبه دارد و با سطح توانگری ۳.۹ فعالیت می‌کند. طبق گزارش‌های سازمان بیمه مرکزی، شرکت بیمه البرز چندین سال رتبه اول توانگری را کسب کرده است. 

اگر از این شرکت بیمه بخرید، می‌توانید مطمئن باشید که بهترین خدمات را دریافت می‌کنید، چون بیمه البرز بالاترین میزان سرمایه را دارد و بسیاری از خریداران بیمه هم برای خرید بیمه شخص ثالث و بیمه آتش‌سوزی، بیمه البرز را انتخاب می‌کنند. این شرکت به حقوق مصرف‌کننده اهمیت زیادی می‌دهد، به همین دلیل توانسته است رتبه اول مشتری‌مداری را ۹ سال متوالی کسب کند.
 

خرید بیمه شخص ثالث البرز


بیمه شخص ثالث البرز یکی از پرفروش‌ترین بیمه‌های خودرو است. این شرکت ۵۶ شعبه پرداخت خسارت دارد و با بیش از ۲۰۰۰ نماینده فعال در کشور فعالیت می‌کند. اگر بیمه شخص ثالث را شرکت بیمه البرز بخرید، می‌توانید بالاترین سقف تعهد مالی به اندازه ۳۲۰ میلیون تومان را از این شرکت بگیرید. 

شرکت البرز همه خسارت‌های وارد شده به اشخاص ثالث و خسارت بدنی وارد شده به راننده را جبران می‌کند و خدمات ارزیابی خسارت سیار هم دارد. بنابراین، اگر حادثه‌ای برای خودروی شما رخ دهد یا تصادف کنید، کارشناس بیمه البرز به محل حادثه می‌آید و میزان خسارت را ارزیابی می‌کند. 

برای خرید بیمه شخص ثالث البرز باید مشخصات خودرو مثل پلاک و شماره ملی خودتان را در سایت بیمه بازار وارد کنید. مرحله بعد، استعلام قیمت و انتخاب بهترین نوع بیمه است. بعد از انتخاب نوع بیمه باید گواهینامه، کارت ماشین و بیمه‌نامه قبلی را در سایت بارگذاری کنید. در نهایت، کارشناس‌های بیمه بازار مدارک شما را بررسی می‌کنند و در همان روز قرارداد بیمه را برای شما می‌فرستند.

خرید بیمه بدنه البرز


بیمه بدنه جزو بیمه‌های اختیاری ماشین است. اما اگر می‌خواهید با خیال راحت در جاده و خیابان‌های شهری رانندگی کنید، بهتر است بیمه بدنه هم تهیه کنید. با خرید بیمه بدنه البرز، شرکت بیمه خسارت‌ها وارد شده به خودروی شما، آتش‌سوزی خودرو، خسارت تصادف با یک جسم ثابث یا متحرک و سرقت خودرو را پرداخت می‌کند. 

پوشش‌ ایاب و ذهاب، سرقت قطعه‌های خودرو، شکستن شیشه خودرو و آسیب خودرو با مواد شیمیایی هم جزو پوشش‌های تکمیلی بیمه البرز هستند. قیمت بیمه بدنه البرز به ارزش خودروی شما و پوشش‌های اضافی بستگی دارد. 

در نهایت، اگر جزو کارمندهای انجمن مهندسی حمل‌و‌نقل ریلی ایران، بانک مسکن یا بانک ملی، گمرک، وزارت بهداشت و کارمند بانک سپه هستید، می‌توانید از شرکت بیمه البرز تخفیف بگیرید. همچنین، این شرکت به دارندگان خودروهای بارکش، خودروهای پلاک سیاسی، خودروهای سازمانی بانک ملی و خودروهایی که پلاک منطقه آزاد دارند، تخفیف می‌دهد.
 

خرید بیمه درمان تکمیلی البرز


بیمه درمان تکمیلی البرز به صورت گروهی ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید برای سازمان یا خانواده خودتان بیمه تکمیلی بگیرید، می‌توانید از خدمات شرکت بیمه البرز استفاده کنید. این شرکت هزینه‌های بیمارستانی، هزینه زایمان طبیعی و سزارین، هزینه بیماری‌های خاص و هزینه‌های تشخیصی و درمانی را پرداخت می‌کند. 

نکته مهم این است که هنگام خرید بیمه تکمیلی البرز، پوشش‌ها و سقف تعهد را در نظر بگیرید. برای خرید بیمه درمان تکمیلی البرز باید حداقل ۵۰ نفر باشید و همه اعضای گروه هم بیمه پایه داشته باشند. اگر گروه شما کمتر از ۵۰۰ نفر است، نمی‌توانید از پوشش‌های اضافی مثل هزینه ویزیت، خدمات اورژانس و دندان‌پزشکی استفاده کنید. همچنین، سن متقاضیان بیمه هم مهم است. اگر سن متقاضی بیمه بیشتر از ۶۰ باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.
 

خرید بیمه مسافرتی البرز


برای خرید بیمه مسافرتی البرز باید کشور مقصد، مدت زمان سفر و تعداد مسافرها را مشخص کنید. بیمه مسافرتی از زمان شروع سفر قابل استفاده است و خسارت‌‌های بیمارستانی و خسارت گم‌ شدن وسایل را پرداخت می‌کند. اگر حین سفر اتفاقی برای شما و افراد بیمه‌شده رخ دهد، شرکت بیمه البرز شما و افراد دیگر را به کشور برمی‌گردانند. همچنین، پرداخت هزینه‌های دندان‌پزشکی و مسائل حقوقی و قانونی در سفر هم با شرکت بیمه است.
 

خرید بیمه آتش‌سوزی البرز


بیمه آتش‌سوزی البرز حوادث مربوط به آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار را پوشش می‌دهد. پوشش‌های اضافی هم شامل زلزله، سیل، ضایعات ناشی از برف و باران، طوفان و گردباد، ترکیدن لوله آب، سرقت، سقوط هواپیما و شکستن شیشه ساختمان هستند. 

برای خرید بیمه آتش‌سوزی البرز باید استان و شهر ملک موردنظرتان، نوع ساختمان، نوع سازه ساختمان و سال ساخت را مشخص کنید. قیمت بیمه آتش‌سوزی به پوشش‌های اضافی، شرایط بیمه‌نامه، ارزش ساختمان و مدت زمان بیمه‌نامه بستگی دارد. هر چقدر ارزش ساختمان شما بیشتر باشد، هزینه بیمه آن بیشتر می‌شود. همچنین، ارزش لوازم و اموال داخل ساختمان هم محاسبه می‌شوند.
 

سخن آخر


اگر می‌خواهید همین امروز برای خرید بیمه اقدام کنید و قرارداد بیمه را هم امروز تحویل بگیرید، می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه بازار انواع بیمه‌های شرکت بیمه البرز را مشاهده کنید و شرایط آن‌ها را مطالعه کنید. لینک زیر انواع بیمه شرکت البرز و شرایط آن را توضیح می‌دهد. با مراجعه به این لینک می‌توانید انواع بیمه‌های شرکت البرز و شرایط آن‌ها را مقایسه کنید و مراحل خرید را انجام دهید. اگر هنگام انتخاب بیمه و خرید سوالی داشتید، می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز از خدمات مشاوره بیمه‌بازار استفاده کنید.

https://bimebazar.com/companies/alborz-insurance/
 
کد مطلب : ۲۸۳۰۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما