۰

«پست‌وان»، نام اپراتور اول پست خصوصی شد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹
«پست‌وان»، نام اپراتور اول پست خصوصی شد

آی‌تی‌من- حسین افزود: پسوند «وان» در فارسی پهلوی، به معنای حامی و محافظت‌کننده به کار می‌رود و اشاره‌ای به این مفهوم کلیدی که پست‌‌وان بیش از هر چیز، حامی فعالان شبکه‌ فراپست و حافظ منافع مشتریان نهایی آن خواهد بود. آن هم در بازاری که هم مشتریان و هم فعالان آن، به دنیایی تازه از شکل ارائه خدمات پا گذاشته‌اند.

رضایی با بیان این که تعاملات با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد ناظر و بالادستی، سازنده پیش می‌رود گفت: این اپراتور در تمام مدت سال ۱۳۹۷ با تدوین یک بیزینس‌مدل عملیاتی و طراحی شبکه پستی اپراتور اول پست خصوصی ایران با نام «شبکه فراپست»، به دنبال ایجاد راه و نگاهی تازه در شیوه ارائه خدمات پستی بوده است.

رضایی با اشاره به مذاکرات متعدد با فعالان پستی و مشتریان بزرگ این خدمات گفت: اولین اپراتور خصوصی پست ایران با توجه به شروع رسمی فعالیت، سال آینده خبرهای خوبی برای این اکوسیستم بزرگ خواهد داشت؛ خبرهایی که بر مبنای ماموریت اپراتور، مربوط به توانمندسازی بازار خدمات پستی و همزمان، طراحی و تضمین کیفیت خدمات پستی است.

وی تاکید کرد: اولین اپراتور خصوصی پست ایران، تلاش می‌کند رقابتی عادلانه را اجرا و مدیریت کند؛ رقابتی که البته مشروط به حمایت‌ های قانونی و به رسمیت شناخته شدن پروانه فعالیت اپراتور نزد همه بازیگران حاکمیتی و خصوصی است.
 
کد مطلب : ۲۷۱۴۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين