۰
با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی؛

هانوفر آلمان میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی خواهد بود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
هانوفر آلمان میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی خواهد بود

هانوفر آلمان هر دو سال یکبار در روزهای بهاری سال، روزهای شلوغی را پشت سر می گذراند، روزهایی شلوغ و پر رفت و آمد. کشورهایی که برای به رخ کشیدن دستاوردهای خود در حوزه زیست فناوری، دارویی و پزشکی، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی، محیط زیست، صنایع غذایی، کشاورزی و صنایع شیمیایی دور هم جمع می‌شوند.

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی اروپا که با عنوان Biotechnica/Labvolution 2019، در روزهای بهاری هانوفر آلمان برگزار می‌شود، میزبان کشورهای مختلفی است که ایران نیز یکی از آنها است.

شرکت های منتخب تولیدی دانش بنیان ایرانی نیز با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران، اردیبهشت سال آینده به این نمایشگاه می روند و دستاوردهای خود را برای جهانیان عرضه می‌کنند تا توانمندی‌های کشور و جوانان ایرانی را به رخ دنیا بکشند. 

در این نمایشگاه بزرگ و نامی، کشورهای مختلف جهان با هدف ارایه دستاوردهای گوناگون خود در زمینه‌های زیست فناوری، دارویی و پزشکی، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی، محیط زیست، صنایع غذایی، کشاورزی و صنایع شیمیایی، حضور می‌یابند. این نمایشگاه مرکزی برای ارائه جدیدترین
دستاوردهای فناورانه حوزه مشارکت می کنند.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه تخصصی پژوهشگران، متخصصین و بازرگانان این حوزه هستند. اهمیت این نمایشگاه تا حدی است که 50 درصد از بزرگترین بازرگانان حوزه زیست فناوری را تنها می‌توان در همین نمایشگاه پیدا کرد. علاوه بر این یکی از دلایل اهمیت بالای این رویداد حضور نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر در نمایشگاه است.
 
مزایای حضور در نمایشگاه LABVOLUTION برای شرکت‌های دانش‌بنیان
غول های بزرگ جهان در حوزه زیست فناوری به دلایل مختلفی در این نمایشگاه شرکت می کنند که از جمله این مزایا می‌توان به «امکان ایجاد ارتباط‌های بین‌المللی برای همکاری‌های مشترک و نمایندگی فروش»، «مقایسه محصولات با نمونه‌های مشابه خارجی و موقعیت‌یابی فناوری و برند شرکت»، «شناخت بازار و بررسی پتانسیل بازار خارج کشور برای صادرات»، «شناخت نیاز مشتریان و دریافت بازخورد از آنها»، «آشنایی با بازار بین‌المللی و رقبا»، «آشنایی با روند حرکت شرکت‌های پیشرو و جهت‌گیری فناوری» و «ایجاد و شناساندن برند ایرانی در حوزه زیست فناوری» اشاره کرد.
کد مطلب : ۲۷۱۲۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما