کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هلدینگ سپاس؛ گام‌های بلند در مسیر نوآوری با بهره گیری از هوش مصنوعی

15 اسفند 1403 ساعت 22:08

مراسم پایان سال هلدینگ سپاس با حضور مدیران ارشد این هلدینگ و جمعی از مدیران عامل استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های برجسته حوزه اقتصاد دیجیتال کشور برگزار شد.


آی‌تی‌من- در این مراسم، خبر ۶ میلیونی شدن کاربران بیمه‌دات‌کام، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های موفق هلدینگ سپاس، توسط مدیرعامل این مجموعه اعلام شد. در این نشست که با راهبری آرش سروری برگزار شد، مدیران بخش‌های مختلف هلدینگ سپاس به ارائه دستاوردها و خدمات خود پرداختند و برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه در حوزه‌های گوناگون مورد بررسی قرار گرفت.
 
هلدینگ سپاس؛ گام‌های بلند در مسیر نوآوری و توسعه دیجیتال
بهاره شریفیون، مدیرعامل هلدینگ سپاس، در ابتدای این نشست با اشاره به چالش‌های مسیر کارآفرینی و تحول دیجیتال در کشور، چهار شاخه اصلی فعالیت این هلدینگ را شامل بیمه، گردشگری، تجارت الکترونیک و انرژی دانست.

شریفیون در ادامه صحبت‌های خود به دستاوردهای هلدینگ سپاس اشاره کرد و افزود: از سال ۹۹ که هلدینگ سپاس تأسیس شد، همواره تمرکز ما بر نوآوری و گسترش خدمات دیجیتال بوده است. امروز هلدینگ سپاس، خالق ۱۲ برند تجاری است و با ۹ شرکت فعال، به یک مجموعه پویا و اثرگذار در اقتصاد دیجیتال کشور تبدیل شده است. ما امروز بیش از ۱۸۰ شریک تجاری داریم و توانسته‌ایم دامنه خدمات خود را به گستره وسیعی از هموطنان عزیز برسانیم. همچنین، سرمایه انسانی ارزشمند ما که بیش از ۴۰۰ نفر متخصص و متعهد را شامل می‌شود، نقش کلیدی در این موفقیت‌ها داشته‌اند. در هر یک از این چهار حوزه، شرکت‌هایی داریم که به‌عنوان بازیگران جدی و تأثیرگذار در بازار فعالیت می‌کنند.

پس از شریفیون، نادر حجازیان رییس هیات مدیره هلدینگ سپاس با بررسی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه، به برنامه‌های توسعه‌ای این هلدینگ در سال آینده پرداخت. به گفته حجازیان، علاوه بر بیمه‌دات‌کام و سفردات‌کام، مجموعه‌های «یدک‌دات‌کام» و «یاپست» از زیرمجموعه‌های نوپای هلدینگ سپاس هستند که به زودی خدمات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
بیمه‌دات‌کام؛ رشد ۶ میلیونی و توسعه خدمات بیمه دیجیتال
در ادامه این مراسم، محمد طباطبایی، مدیرعامل بیمه‌دات‌کام، از رشد چشمگیر این پلتفرم و رسیدن تعداد کاربران آن به ۶ میلیون نفر خبر داد. او در خصوص مسیر بیمه‌دات‌کام توضیح داد: ما در یک دفتر کوچک با سه نفر شروع کردیم و امروز با ۶ میلیون کاربر فعال، جایگاه خود را در صنعت بیمه دیجیتال کشور تثبیت کرده‌ایم. این رشد نشان می‌دهد که صنعت بیمه سنتی به‌تدریج به سمت تحول دیجیتال حرکت می‌کند.

مدیرعامل بیمه‌دات‌کام، همچنین از برنامه‌های آتی این شرکت برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی در جهت ارتقای سطح خدمات و ارائه راهکارهای نوین در صنعت بیمه دیجیتال خبر داد. به گفته او، بیمه‌دات‌کام با ایجاد بستری مناسب، توانسته است با تعداد قابل توجهی از نمایندگان و کارگزاران بیمه همکاری کند.

در ادامه، طباطبایی به استراتژی بازاریابی بیمه‌دات‌کام اشاره کرد و گفت که این شرکت با تمرکز بر حمایت از ورزش و ارزش‌های سلامتی، به دنبال ایجاد ارتباطی معنادار با مخاطبان خود است.سهیل صدیقی مدیر ارشد بازاریابی بیمه دات کام و مدیر ارتباطات هلدینگ سپاس نیز در ادامه به تشریح برنامه های خود در این حوزه پرداخت.
 
سفر دات‌کام و شانا تراول دو بازوی قدرتمند هلدینگ سپاس در عرصه گردشگری
 علاوه بر بیمه، سایر بخش‌های هلدینگ سپاس نیز در این مراسم به ارائه عملکرد خود پرداختند. امید عبدالمالکی، از مدیران حوزه گردشگری، در توضیح خدمات سفر دات‌کام، گفت: سفردات‌کام، سامانه استعلام مقایسه و خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل برای تمامی مقاصد دنیا است. او همچنین وجود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار هتل در سراسر جهان و بیش از ۹۰۰ ایرلاین را در سایت سفر دات‌کام به عنوان یکی از نقاط قوت این پلتفرم معرفی کرد.

او ادامه داد: اما «شانا تراول»، بخش دیگری از این مجموعه، با تمرکز بر سفرهای تجاری، پلی ارتباطی میان بازرگانان و دنیای تجارت جهانی ایجاد می‌کند. همکاری با اتاق‌های بازرگانی و صنفی، این امکان را فراهم می‌سازد تا هیئت‌های تجاری با برنامه‌ریزی دقیق و حرفه‌ای، سفری پربار و هدفمند را تجربه کنند. علاوه بر این، "شانا تراول" با برقراری ارتباط مستقیم با سفارتخانه‌های متعدد، فرایند اخذ ویزا را برای مسافران تسهیل می‌کند و دغدغه‌های مربوط به امور اداری را به حداقل می‌رساند.
 


درخشش هلدینگ سپاس؛ توسعه کسب‌وکارهای نوین در مسیر آینده
در ادامه‌ رویداد، رضا نجاری، مدیر ارتباطات شرکت یاپست، در سخنانی به معرفی خدمات دایرکت میل و مزایای آن در ارائه تبلیغات هدفمند پرداخت و از چالش‌های عدم بهره‌برداری کافی از این سرویس در ایران گفت.

سپس، نوبت به «یدک دات‌کام» رسید، استارت‌آپی نوپا که در زنجیره ارزش هلدینگ سپاس، خدمات خودرویی آنلاین را ارائه می‌دهد. نادر نوین، مدیرعامل این شرکت، با شور و اشتیاق از هدف خود برای ارائه خدمات با کیفیت به کاربران گفت. «یدک دات‌کام»  با ایجاد بستری آنلاین، امکان دسترسی به مکانیک‌ها، صافکارها و سایر خدمات خودرویی مورد نیاز را برای کاربران فراهم می‌کند.

در ادامه این مراسم، مدیران شرکت‌های فعال در هلدینگ سپاس، از جمله علیرضا حیدری، مدیرعامل Drill Ai و فرید صفایی نیک، مدیرعامل کارا، به ارائه دستاوردهای خود در توسعه خدمات شرکت‌های زیرمجموعه پرداختند و برنامه‌های آتی خود را تشریح کردند.

این رویداد، علاوه بر بررسی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سپاس، محفلی برای تبادل نظر در خصوص روندهای کلی اقتصاد دیجیتال کشور و چالش‌های پیش‌رو نیز بود. 

 


کد مطلب: 284578

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/284578/هلدینگ-سپاس-گام-های-بلند-مسیر-نوآوری-بهره-گیری-هوش-مصنوعی

ITMen
  https://www.itmen.ir