کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به‌روزرسانی اندروید 15 دستگاه‌های پیکسل 6 را از کار می‌اندازد

5 آبان 1403 ساعت 10:33

بیش از یک هفته است که گوگل انتشار به‌روزرسانی اندروید 15 برای دستگاه‌های پیکسل شروع کرده است. با این حال، اگر Pixel 6 دارید، شاید بهتر باشد فعلاً از نصب به‌روزرسانی خودداری کنید.


آی‌تی‌من- گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد به‌روزرسانی اندروید 15 باعث می‌شود دستگاه‌های Pixel 6 به طور غیرمنتظره‌ای از کار بیفتند.

کاربران در Reddit گزارش می‌دهند که به‌روزرسانی اندروید 15 دستگاه‌های Pixel 6 آن‌ها را کاملا از کار می‌اندازد. تاکنون، دو کاربر به طور خاص ذکر کرده‌اند که تلفن‌های آنها پس از فعال کردن ویژگی Private Space از کار افتاده است.

هر دو کاربر دستگاه Pixel 6 خود را «کاملاً مرده» توصیف می‌کنند و روش‌های عیب‌یابی معمول مانند نگه داشتن دکمه‌های پاور و ولوم پایین یا اتصال به رایانه هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته است. در ابتدا، به نظر می‌رسید که پروفایل‌های کاربری ممکن است مشکل باشند؛ زیرا Private Space  به عنوان یک پروفایل کاربری جدید عمل می‌کند. با این حال، از آن زمان، دو کاربر دیگر نیز گزارش داده‌اند که دستگاه‌های Pixel 6 آن‌ها به طور تصادفی پس از به‌روزرسانی از کار افتاده است، بنابراین علت دقیق هنوز مشخص نیست.

 
 


کد مطلب: 283941

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/283941/به-روزرسانی-اندروید-15-دستگاه-های-پیکسل-6-کار-می-اندازد

ITMen
  https://www.itmen.ir