کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق تهران عنوان کرد:

ضرورت شبکه‌سازی و توسعه همکاری‌های تجاری در حوزه فناوری

اتاق بازرگانی تهران , 28 مهر 1403 ساعت 10:28

همزمان با برگزاری رویداد بزرگ و بین‌المللی جیتکس در امارات متحده عربی، هیات رییسه و اعضای کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق کشاورزی تهران به همراه تیمی ‌از مدیران این اتاق در جیتکس حضور یافتند.


آی‌تی‌من- رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق تهران، با بیان اینکه این حضور در راستای اهداف کمیسیون و ذیل ماموریت شبکه‌سازی و توسعه همکاری‌های بین‌المللی، هم‌افزایی دانش در حوزه فناوری و نوآوری در سطح بین‌المللی شکل گرفته است، از حضور موثر اعضای کمیسیون، مدیران اتاق تهران و هم‌چنین استارت‌آپ‌ها و بنگاه‌های نوآور در این رویداد گفت.

مازیار نوربخش با اشاره به رویدادهای مختلفی که در حاشیه نمایشگاه در حال برگزاری است به رویداد روز فناوری ایران اشاره و تاکید کرد دهمین دوره این رویداد به همت فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و مشارکت اتاق‌های بازرگانی، در مرکز تجارت جهانی دبی و در حاشیه جیتکس برگزار شد.

او گفت: روز فناوری ایران با حضور جمع زیادی از فعالان اقتصادی حوزه فناوری و شرکت‌های استارت‌آپی، شبکه‌سازی بسیار خوبی در این زمینه شکل گرفت و زمینه خوبی برای انتقال تکنولوژی، آشنایی با تامین‌کننده‌های روز دنیا در زمینه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات فراهم شد.

نوربخش هم‌چنین ابراز امیدواری کرد که گسترش تعاملات بین‌المللی و شبکه‌سازی به نحوی مطلوب در این رویداد صورت پذیرد و انتقال دانش و تبادل اطلاعات، زمینه‌ساز ارتقای کسب‌وکارهای نوآور و فناور کشور شود.

در هیات اعزامی ‌اتاق تهران علاوه بر مازیار نوربخش، دیاکو حسینی معاون بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران، سحر بنکدار رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران و پرنیا عابدی، مدیر امور کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران نیز حضور دارند.

 
 


کد مطلب: 283898

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/283898/ضرورت-شبکه-سازی-توسعه-همکاری-های-تجاری-حوزه-فناوری

ITMen
  https://www.itmen.ir