کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک

اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد

25 شهريور 1403 ساعت 15:59

باروک، اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور که به خرید کالاهای تند مصرف توسط واحدهای صنفی در سراسر کشور کمک می‌کند، یکساله شد. این پلتفرم به‌عنوان کارگزار بانک تجارت با ایجاد بستری مناسب، گامی جدی برای تامین مالی خرده‌فروشان را در پلتفرم خود آغاز کرده است.


آی‌تی‌من- نقش باروک به‌عنوان بازوی تریدتک (Trade Tech) بانک تجارت، تسهیل‌گری برای ارائه‌ خدمات اعتباری به شرکت‌های پخش و اصناف به پشتوانه بانک تجارت در تمامی گستره کشور است.

این پلتفرم طی یک سال گذشته با به وجود آوردن بستر مناسب شرایطی را فراهم کرده است تا زنجیره‌ تامین کالای زود مصرف بتواند از شرکت‌های پخش تا خرده‌فروشان مبتنی بر اعتبار دریافتی اقدام به خرید کنند.

واحدهای صنفی قادر هستند بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کرده و از شرکت‌های پخش موجود در پلتفرم اقدام به خرید کالا کنند. اعتبار اعطا شده به کسب و کارها که بیش از 2.5 همت است، در این بازارگاه اعتباری دست به دست خواهد شد.

طی سال‌های گذشته تاکنون، افزایش هزینه‌های تولید موجب کاهش قدرت خرید مردم در حوزه کالای اساسی شده است. از این رو؛ هدف پلتفرم باروک از همان ابتدای تاسیس، کمک به رونق بازار خرده‌فروشی در شرایط اقتصادی فعلی تعریف شده که به واسطه‌ حذف واسطه‌گری و عدم نیاز به پرداخت نقدی در زنجیره‌ی تولید تا مصرف کالاهای تند مصرف (FMCG) تحقق خواهد یافت.
 
 


کد مطلب: 283694

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/283694/اولین-پلتفرم-اعتباری-ضد-تورمی-کشور-یکساله

ITMen
  https://www.itmen.ir