کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهمین همایش «روز فناوری ایران» در جیتکس امسال برگزار می‌شود

3 شهريور 1403 ساعت 11:04

فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، هم زمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس دوبی، همایش روز فناوری ایران را در این نمایشگاه برگزار می‌کند.


آی‌تی‌من- دهمین همایش روز فناوری ایران توسط فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با همکاری مرکز تجارت جهانی دبی و با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و تشکل‌های صنعت فاوا و در راستای بهره‌مندی ظرفیت‌های نمایشگاه جیتکس گلوبال به عنوان پل ارتباطی دست‌اندرکاران فاوای ایران و جهان در روز چهارشنبه مورخ ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ مطابق با روز سوم  نمایشگاه جیتکس در محل Abu Dhabi B Meeting Room مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

روز فناوری ایران، بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات ایران با شرکت‌ها، نهادها و نمایندگی‌های دیپلماتیک سایر کشورها به منظور معرفی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی شرکت‌های ایرانی و معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری صنعت فاوای کشور برگزار می‌شود.

سال گذشته در نهمین دوره، این رویداد میزبان ۹۰ شرکت خارجی و ۱۶۰ شرکت ایرانی بود که فرصتی مغتنم برای همتایابی و شبکه سازی تجاری مستقیم با مشتریان و مخاطبین بالقوه، ملاقات با صاحب‌نظران و همفکری با رهبران فناوری اطلاعات جهان بشمار می‌رود.

این گردهمایی در فضایی دوستانه برای توسعه کسب و کار، تقویت روابط تجاری در سطح بین‌الملل، آشنایی با دیدگاه‌های متفاوت تجاری در عرصه فناوری برگزار می‌شود و پلتفرمی‌برای مشارکت در بازارهای بین‌المللی و برندسازی منطقه‌ای و جهانی است.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، انتظار می‌رود نمایندگانی از سفارت‌خانه‌ها، دفاتر تجاری و اتاق‌های بازرگانی خارجی مقیم امارات، پارک‌های فناوری، شرکت‌های فناور منطقه، پاویون‌ها، غرفه‌داران مشارکت کننده در نمایشگاه، هیات‌های تجاری کشورهای خارجی و مدیران ارشد اقتصادی بازدیدکننده از جیتکس در این گردهمایی مشارکت نمایند.

تاکنون کشورهای آذربایجان، آلمان، امارات متحده عربی، اردن، روسیه، چین، هند، پاکستان، نیجریه و مراکش جهت در روز فناوری ایران اعلام آمادگی نمودند.

نمایشگاه جیتکس گلوبال، بزرگ‌ترین معتبرترین رویداد فناوری و استارتاپی جهان، از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳ با مشارکت بیش از ۷۰۰۰ غرفه گذار، ۲۲۰۰ استارتاپ، ۴۰۰۰ بنیان‌گذار، ۱۰۰۰ سرمایه‌گذار، ۱۸۷۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۸۰ کشور و  ۳۵۰ نهاد دولتی در محل مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در رویداد روز فناوری ایران در جیتکس دبی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت irgitex.com برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کنند.
 
 
 


کد مطلب: 283560

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/283560/دهمین-همایش-روز-فناوری-ایران-جیتکس-امسال-برگزار-می-شود

ITMen
  https://www.itmen.ir