کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌اندازی پلتفرم فروش بلیت تفریحات دریایی در کیش با هدف افزایش کیفیت خدمات گردشگری

31 مرداد 1403 ساعت 15:39

پلتفرم فروش بلیت تفریحات دریایی در سامانه جامع گردشگری منطقه آزاد کیش با هدف افزایش کیفیت خدمات و توزیع عادلانه منابع در راستای رضایت‌مندی مسافران و ارائه مشوق‌های مختلف به کلوب‌داران، راه‌اندازی شد.


آی‌تی‌من- این پلتفرم یکی از خدمات پایگاه اینترنتی «بزن بریم کیش» است که امکان رزرو و دریافت خدمات تفریحات دریایی این منطقه گردشگری را برای مسافران فراهم می‌کند. 

تا پیش از این به‌دلیل تنوع قیمت خدمات تفریحات دریایی و تعدد واسطه‌ها و نیز نبود سامانه فروش بلیت با نظارت قانونی، گردشگران و مسافران با سردرگمی مواجه شده و این موضوع نارضایتی بسیاری را برای آنها و برای کلوب‌داران به همراه داشت. از سوی دیگر با توجه به دریافت پورسانت‌های بالا توسط واسطه‌ها و دلالان، کیفیت خدمات به گردشگران نیز تحت تاثیر قرار گرفته بود.

با این وجود راه‌اندازی سیستم آنلاین فروش بلیت تفریحات دریایی کیش در سامانه جامع گردشگری با هدف حذف واسطه‌ها و ازبین‌رفتن بی‌نظمی و نیز ساماندهی امکانات رفاهی جزیره کیش اجرایی شد تا در نهایت شاهد نظارت بر ارائه خدمات و حفظ منافع مسافران، جامعه کلوب‌داران، تاکسی‌داران و غیره باشیم.

در این طرح علاوه بر افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مسافران و نیز شفافیت و توزیع عادلانه منابع، اصلاح نواقص و رفع مشکلات در ارائه خدمات، به رونق پایدار و توسعه اقتصادی جزیره کیش خواهد انجامید.

گردشگران و مسافران می‌توانند با ورود به سامانه فروش بلیت تفریحات دریایی در کیش به نشانی https://bezanberimkish.attres.ir و مشاهده خدمات کلوب‌ها، نسبت به خرید خدمات تفریحات دریایی اقدام کنند و حتی نظرات خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، گردشگران می‌توانند با اعلام نظرات خود و ارائه نمره به کلوب‌داران، در ارزیابی خدمات تفریحات دریایی مشارکت کنند. 
 
 


کد مطلب: 283554

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/283554/راه-اندازی-پلتفرم-فروش-بلیت-تفریحات-دریایی-کیش-هدف-افزایش-کیفیت-خدمات-گردشگری

ITMen
  https://www.itmen.ir