کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قطع برق عامل قطع ارتباطات در شیراز

شیرازه , 27 مرداد 1403 ساعت 12:44

قطعی‌های مکرر برق و در پی آن قطعی اینترنت، این روزها به یک معضل تبدیل شده که اپراتورها به‌ جای اینکه عصای دست مردم باشند، با این قطعی‌ها داغ دل شده‌اند.


آی‌تی‌من- سال‌هاست اپراتورهای تلفن همراه به بهانه مختلف، از جمله توسعه شبکه و زیر ساخته‌های خود اقدام به افزایش تعرفه‌های مکالمه و بسته‌های اینترنتی می‌کنند که جدای از افزایش هزینه‌ها، مصیبت بی‌برقی و قطعی مکرر آن، مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده است.

این اپراتورها باید در مراکز اصلی و دکل‌های خود به دستگاه‌های ذخیره‌ساز انرژی مجهز بوده تا در مواقع احتمالی قطعی برق بتوانند خدمات خود را بدون افت شبکه به مردم ارایه دهند و مشکل بی برقی را با قطعی اینترنت مضاعف نکنند.

اما به‌ وفور مشاهده شده است که با قطعی برق آنتن‌های تلفن همراه در مناطق مختلف استان فارس و خصوصاً شهر شیراز، آنتن تلفن همراه نیز دچار قطعی یا افت شدید می‌شود که نشان می‌دهد دکل‌های BTS مناطق مختلف فاقد ذخیره‌ساز انرژی بوده و کم‌کاری از سوی اپراتورها صورت‌گرفته است.

حال باید از وزارت ارتباطات، سازمان‌های استانی و زیرمجموعه آن و حتی از دادستان خواست که نسبت به این حق عامه حساس بوده و اپراتورها را نسبت به اجرای قانون، پاسخگویی نسبت به دریافت هزینه از مردم و رفع این نقیصه اجبار کنند.
 
 


کد مطلب: 283531

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/283531/قطع-برق-عامل-ارتباطات-شیراز

ITMen
  https://www.itmen.ir