کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه کمیسیون نظارت و پایش تصویری بررسی شد؛

پیگیری مشکلات شرکت‌های حوزه نظارت و پایش تصویری با سازمان تامین اجتماعی

نصر ایران , 14 مرداد 1403 ساعت 22:54

مشکلات شرکت‌های نظارت و پایش تصویری در کمیسیون نظارت و پایش تصویری با سازمان تأمین اجتماعی به میزبانی نصر خراسان رضوی و با حضور نمایندگان نصر استان‌های گیلان و کرمانشاه و همچنین اعضای هیئت مدیره نصر کشور مورد بررسی قرار گرفت.


آی‌تی‌من- به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نشست مشترک کمیسیون نظارت و پایش تصویری به میزبانی نصر استان خراسان رضوی و با حضور نصر استان گیلان، کرمانشاه، عباس رمدانی، سرپرست دبیرکل سازمان، محد اطرج و عیسی نجفی، نائب رئیسان نصر کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سیدحسین‌ هاشم‌نیا عضو هیئت مدیره نصر استان خراسان رضوی و رئیس کمیسیون نظارت و پایش تصویری استان در ابتدا این نشست به ارائه گزارشی از عملکرد این کمیسیون پرداخت و از جلسات دوجانبه با کمیته نظارت بر سامانه‌های پایش تصویری استانداری، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و کشور خبر داد.

وی در ادامه گفت: با ایجاد کارگروه‌ها در استان فعالیت‌هایی مانند تکمیل فایل تعرفه نظام صنفی در صفحات نظارت و پایش تصویری ، استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در سامانه‌های حفاظت الکترونیک، برگزاری همایش افتا برای متقاضیان دریافت پروانه خدمات عملیاتی، برنامه‌ریزی جهت برگزاری سمینار و دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه امنیت نظارت و پایش تصویری در استان را دنبال می‌کنیم.

عباس رمدانی، سرپرست دبیرکلی نصر کشور با تاکید بر تداوم این نشست‌ها با همراهی استان‌های دیگر، رئیس کمیسیون نظارت و پایش تصویری خراسان رضوی را مامور کرد تا مقدمات تشکیل کمیسیون کشوری نظارت و پایش تصویری را فراهم کند.

همچنین پیگیری جدی مشکلات تامین اجتماعی شرکت‌های فعال در حوزه نظارت و پایش تصویری، ایجاد گرایش جدید در آزمون مشاوران در حوزه نظارت و پایش تصویری از دیگر مصوبات این نشست بود.
 


کد مطلب: 283484

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/283484/پیگیری-مشکلات-شرکت-های-حوزه-نظارت-پایش-تصویری-سازمان-تامین-اجتماعی

ITMen
  https://www.itmen.ir