کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازی همستر پاتوق هکرها شد

پلیس , 3 مرداد 1403 ساعت 12:54

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: کاربران و مشتاقان بازی «همستر کامبت» باید بیشتر مراقب باشند، چون هکرها و کلاهبرداران مجازی در کمین افراد ناآشنا به حوزه ارزهای دیجیتال هستند.


آی‌تی‌من- محمدرضا احمدی با هشدار به کاربران و مشتاقان بازی همستر کامبت، اظهار کرد: هکرها و کلاهبرداران مجازی در کمین افراد ناآشنای به حوزه ارزهای دیجیتال هستند.

وی با بیان توسعه روش‌های نوین درآمد در فضای مجازی، گفت: سرقت اطلاعات حساب‌های افراد از مهمترین روش‌های کلاهبرداری سایبری است که در اینجا هم کلاهبرداران تلاش می‌کنند از فراگیر شدن این بازی، سوءاستفاده کنند و با فریب بازیکنان نسبت به سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی یا کیف پول اقدام کنند.

احمدی با بیان افزایش «ایردراپ»های جعلی در این زمینه، بیان کرد: کلاهبرداران در تلاش هستند تا بازیکنان همستر کمبت را با هدایای ارزهای دیجیتال جعلی به نام «ایردراپ» فریب دهند گفت: این نوع از تبلیغات جذاب که در آن بازیکنان می‌توانند ارز دیجیتال همستر کمبت رایگان دریافت کنند، می‌تواند زمینه ورود به لینک‌های آلوده و سرقت اطلاعات کیف پول‌های کاربران و سرقت دارایی‌های دیجیتال آنها را فراهم کنند. بنابراین بازیکنان و کاربران این بازی‌ها باید درباره پیشنهادهای ارز دیجیتال رایگان بسیار مراقب باشند. پس باید به یاد داشته باشند که طمع، عجله و اعتماد بی‌جا به این نوع هدایا موجب پشیمانی نشود.
 
 


کد مطلب: 283428

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/283428/بازی-همستر-پاتوق-هکرها

ITMen
  https://www.itmen.ir