کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دور دوم مسیر شغلی پرورش رهبران آینده اقتصاد دیجیتال در فناپ آغاز شد

فناپ , 31 تير 1403 ساعت 21:53

«فناپ‌کمپس» با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، دومین بوت‌کمپ حضوری کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (EMBA) را در راستای مسیر رشد رهبران آینده اقتصاد دیجیتال، برگزار می‌کند.


آی‌تی‌من- به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، دوره توسعه‌ راهبری فناپ (NextGen) مسیری برای پرورش رهبران آینده شرکت‌های گروه فناپ خواهد بود که با بورسیه‌ دوره‌ EMBA دانشگاه صنعتی شریف همراه شده است.

بورسیه دوره آموزشی مدیریت کسب‌وکار (EMBA) دانشگاه شریف و استخدام در گروه فناپ، از ویژگی‌های این دوره آموزشی است و متقاضیان پس از ثبت‌نام، شرکت در آزمون و مصاحبه، می‌توانند برای شروع این مسیر شغلی آماده ‌شوند.

علاوه بر استخدام در یکی از شرکت‌های گروه فناپ، دریافت حقوق متناسب با بازار کار موقعیت شغلی موردنظر، دریافت گواهی‌نامه معتبر پایان دوره از دانشگاه صنعتی شریف و بورسیه توسط فناپ، از جمله مزایای شرکت در این بوت‌کمپ آموزشی است.

دوره EMBA یا مدیریت اجرایی کسب‌وکار مجموعه‌ای از دانش‌ها و مهارت‌های نوین و کاربردی‌ است که به دانش‌آموختگان کمک می‌کند تا چالش‌های کسب‌وکار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

شرط ورود به دوره آموزشی یک‌ساله توسعه راهبری فناپ، داشتن بیش از ۲ سال سابقه کاری، فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی (لیسانس) و سن کم‌تر از ۳۰ سال است.

جزییات بیشتر برای شرکت در دومین دوره کمپس آموزشی فناپ، در این آدرس در دسترس است و علاقه‌مندان تا ۴ مردادماه جاری فرصت ثبت‌نام دارند.

فناپ‌کمپس با هدف ایجاد فرصت‌های برابر در جهت توسعه مهارت‌ها و بروز شایستگی‌های جوانان علاقه‌مند به راهبری در حوزه اقتصاد دیجیتال، سال گذشته نخستین دوره شغلی مدیریت کسب‌وکار را با همکاری دانشگاه شریف برگزار کرد که از میان ۷۲۰ رزومه دریافتی، ۱۴ نفر بورسیه فناپ شدند.
 
 


کد مطلب: 283410

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/283410/دور-دوم-مسیر-شغلی-پرورش-رهبران-آینده-اقتصاد-دیجیتال-فناپ-آغاز

ITMen
  https://www.itmen.ir