در راستای حمایت از حقوق مصرفکنندگان و ارائه خدمات شایسته در بخش پشتیبانی و امور مشتریان، شرکت ارتباطات مبیننت موفق شد در چهارمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتریمدار، در بین صد برند برتر قرار گیرد و لوح زرین در بخش رضایتمندی از مشتریان را کسب کند.
آیتیمن- مبیننت با اهتمام به رویکرد مشتریمداری و جلب رضایتمندی مشتریان و با استفاده از راهکارهای تخصصی و نوین توانست در ارزیابیهای هیات داوران، امتیاز بالایی را کسب کرده و تندیس و لوح تقدیر واحد برتر مشتریمدار را به خود اختصاص دهد.
این اجلاس با رویکرد تجلیل از بنگاههای تولیدی، بازرگانی و خدماتی کشور، با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات، ۲۱ اسفندماه در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
چهارمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتریمدار بستری را برای تبادل دانش و تجربه بین بنگاههای مختلف اقتصادی فراهم کرد تا با ارتقای خدمات، در مسیر بهبود مستمر رضایتمندی مشتریان حرکت کنند و رویکرد مشتریمدارانه خود را در ارائه محصولات و راهکارها حفظ کرده و تحکیم بخشند.