کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراخوان حمایت ایرانسل از نوآوری‌های حوزه هوش مصنوعی

ایرانسل , 19 آذر 1402 ساعت 12:18

ایرانسل با اعلام فراخوانی، از صاحبان کسب‌وکار و صاحبان ایده‌های نوآور در زمینه‌های مرتبط با هوش مصنوعی  و فناوری‌های نوظهور در توسعه سبک زندگی دیجیتال، دعوت به همکاری کرده است.



آی‌تی‌من- مرکز نوآوری ایرانسل‌ با هدف خلق ارزش در مسیر گسترش سرویس‌های متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال، حمایت خود را از کسب‌وکارها و ایده‌های نوآور و در زمینه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور در توسعه سبک زندگی دیجیتال اعلام می‌کند.

به همین منظور ایرانسل با دعوت از صاحبان کسب‌وکار و افراد خلاق که در هر یک از حوزه‌های مورد نظر این مرکز، ایده و یا محصولی دارند، دعوت کرده است تا ایده‌های خود را با ایرانسل در میان گذاشته و در صورت تأیید این ایده‌ها توسط تیم‌های داوری، مورد حمایت قرار گیرند.

از مهم‌ترین زمینه‌های مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل‌ که زیر مجموعه ایرانسل‌لبز است، می‌توان به توسعه خدمات در زمینه خدمات سبک زندگی دیجیتال (Digital Lifestyle Services)، سلامت دیجیتال (E-Health)، شناسه دیجیتال (Digital ID)، امتیازدهی اعتباری (Credit Scoring)، خدمات مبتنی بر بستر ابری (Cloud-based Services)، توسعه خدمات در زمینه تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising) و خدمات ویدئو بر مبنای تقاضا (Video on Demand)، در حوزه فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، زنجیره بلوکی، کلان داده، رباتیک، رایانش ابری، بیومتری، پردازش زبان طبیعی و…، اشاره کرد.

ایرانسل‌لبز پس از پایان مهلت فراخوان در ۳۰ دی ۱۴۰۲، ایده‌های دریافتی را مطابق با روال معمول شتاب‌دهنده‌ها، مورد ارزیابی اولیه داخلی قرار می‌دهد. سپس از افراد و تیم‌های منتخب دعوت می‌کند تا طرح یا ایده خود را به صورت حضوری ارایه کنند؛ پس از این مرحله، نتیجه نهایی پذیرش و یا عدم پذیرش به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

صاحبان کسب و کار و افراد خلاق می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه زمینه‌های مورد حمایت، به وبسایت ایرانسل لبز مراجعه و طرح یا ایده خود را تا ۳۰ دی ۱۴۰۲، را از طریق وبسایت ارسال کنند.

ایرانسل پیش از این و در آبان ۱۴۰۲، دور جدید حمایت از پژوهش‌های دانشگاهی و با تمرکز بر موضوع هوش مصنوعی را اعلام و از دانشجویان و پژوهشگران دعوت به همکاری کرده بود.

استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر، حرکت از شرکت خدمات ارتباط‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیست‌بوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، حمایت از از نوآوری‌های حوزه هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال را در دستور کار خود قرار داده است.


 


کد مطلب: 282362

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/282362/فراخوان-حمایت-ایرانسل-نوآوری-های-حوزه-هوش-مصنوعی

ITMen
  https://www.itmen.ir