ایرانسل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور یافته و آخرین دستاوردها و محصولاتش را به عموم معرفی و عرضه میکند.
آیتیمن- با افتتاح غرفه ایرانسل توسط وزیر ارتباطات، بیستوششمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ، رسماً آغاز به کار کرد. تست سرعت اینترنت فیبر نوری این شرکت با حضور زارعپور انجام و سرعتی حدود یک گیگابیتی حاصل شد. وزیر ارتباطات در همین راستا برای تجربه این سرعت در آینده نزدیک توسط همه مردم ایران، ابراز امیدواری کرد.
بر اساس این گزارش صبح روز یکشنبه 4 تیرماه 1402، بیست و ششمین نمایشگاه بینالمللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، با حضور وزیر ارتباطات در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران افتتاح شد.عیسی زارعپور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی فضای مجازی، حسن هاشمی رئیس نصر کشور، امیر محمدزاده لاجوردی رئیس سازمان رگولاتوری و تنی دیگر از مسئولان از غرفه ایرانسل بازدید کردند.
در جریان این بازدید، تست سرعت سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل (FTTH) انجام شد و نتیجهای نزدیک به یک گیگابیت بر ثانیه به ثبت رسید. زارعپور در همین راستا برای تجربه این سرعت در آینده نزدیک توسط همه مردم ایران، ابراز امیدواری کرد.
گفتنی است سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، 27 اردیبهشت ماه سال جاری توسط رئیس جمهور در شهر بابل افتتاح شد.
زارعپور در ادامه در جریان آخرین فناوریهای بهکارگیری شده در شبکه نسلپنج تلفنهمراه ایرانسل و کاربستهای آن در صنایع و کسبوکارها قرار گرفت.
بازدید از سرویسهای دیجیتال و ارتباطی ایرانسل از جمله سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفنهمراه (ViLTE)، سرویسهای مبتنی بر هوش مصنوعی، خودروی متصل و دیگر خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و دیگر راهکارهای سازمانی، نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن و…، از دیگر بخشهایبازدید وزیر ارتباطات و هیئت همراه از غرفه ایرانسل درنمایشگاه الکامپ 1402 بود.
بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل نیز با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از آخرین فعالیتهای شرکتها و سازمانهای فعال در صنایع الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، با فعالان این حوزه دیدار کرد.
•
عرضه سرویسهای دیجیتال ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402
غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاههای گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفنهمراه 5G است و بازدید کنندگان میتوانند کاربستهای (use case) مختلف5G را با ایرانسل تجربه کنند.
نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسلمن»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدیویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» و سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب «سیمبا» از جمله سرویسهای دیجیتال ایرانسل هستند که در نمایشگاه الکامپ 1402 به علاقهمندان سبک زندگی دیجیتال معرفی و عرضه میشود.
بخش کسبوکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه، سرویس خودروی متصل، سیستم بیسیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN سازمانی، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیتشبکه به کسبوکارها، شبکه اختصاصی5G برای کسبوکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمانها و شرکتها ارایه میکند.
ارایه محصولات نرمافزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخشهای منابع انسانی سازمانها و شرکتها، از جمله سامانه تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژهها BDM، سامانه افزایش تعامل درونسازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنانIPF، از دیگر بخشهای غرفه ایرانسل است.
شرکت ویستا، بازوی سرمایهگذاری ایرانسل در کسبوکارهای نوپا، در غرفه ایرانسل در این نمایشگاه حضور دارد و میزبان تیمهای خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور است.
همچنین بخش دیگری از غرفه ایرانسل، به حضور شرکتهای زیرمجموعه ایرانسل مانند اسنپ و روبیکا اختصاص دارد.
•
رونمایی از شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل
ایرانسل در الکامپ 1402 قصد دارد تا از سرویس «شایا» به عنوان شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل رونمایی کند. هدف از این سرویس، هدف تحول فضای کسبوکار، خصوصاً گسترش فرهنگ مشتریمداری عنوان شده است.
این اپراتور در غرفه خود محصولات ارتباطی مانند سیمکارت، گوشی تلفنهمراه و انواع مودم را عرضه میکند و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان آن به سؤالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربریشان پاسخ میدهند.
بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارایه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسبوکار مسئولانه، پایداری و سرمایهگذاری اجتماعی است و علاقهمندان میتوانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، درباره موضوعات مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسبوکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار، کاهش رد پای کربن و … گفتوگو کنند.
بازدید کنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ میتوانند با کارشناسان تیم جذب و استخدام به صورت مستقیم گفتوگو کنند و با آخرین فرصتهای شغلی ایرانسل نیز آشنا شوند.
همچنین در این نمایشگاه، ایرانسل آماده گفتوگو با شرکتهای مختلف تولید کننده داخلی است تا در زمینه بومیسازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد
بنابر اعلام این اپراتور در روزهای برگزاری نمایشگاه، علاوه بر امضای تفاهمنامه با سازمانها و کسبوکارها، ایرانسل در غرفه خود در سالن 38 در بخش ویژهای، کارگاههایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاکچین، تحول دیجیتال سازمانها و صنایع، مسیر یادگیری برنامهنویسی، فناوریهای مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و…، همه روزهدر چهار نوبت مختلف برگزار میکند.
همچنین این شرکت حامی رویداد جانبی «الکام تاکز» است که در روزهای نمایشگاه با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالشهای اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنلها و سخنرانیها برگزار میشود. آکادمی ایرانسل همه روزه سخنرانیهای تخصصیای را در موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاک چین و فینتک را در غرفه ایرانسل در سالن 8و9 برگزار میکند.
علاقهمندان به بازدید از آخرین محصولات و دستاوردهایایرانسل میتوانند از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران حضور پیدا کرده و به سالن 38 و سالن 8و9 مراجعه کنند.