ایرانسل، برای دومین سال متوالی، در دومین دورۀ «جشنوارۀ روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی ۶ ستارۀ مسؤولیت اجتماعی» و «نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی» شد.
آیتیمن- در مراسم پایانی این جشنواره در مرکز همایشهایبینالمللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیرشد.
محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، بهمنعشقی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استانتهران و جمعی از مدیران و فعالان عرصه روابط عمومی در اینمراسم حضور داشتند.
در این مراسم، نشان عالی ۶ ستارۀ مسؤولیت اجتماعی به ایرانسلو نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی، به بیژنعباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، اهدا شد.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت ایندو نشان، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرارگیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینۀ مسؤولیت اجتماعی رابه دست آورد.
دومین دورۀ جشنوارۀ روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی، باهدف بهبود و ارتقای فعالیتهای مسؤولیت اجتماعی درسازمانها و شرکتها، تقویت مؤلفههایی همچون پاسخگوییاجتماعی، بهبود تعامل با ذینفعان داخلی و خارجی، پایداریفعالیتهای مسؤولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمکهای خیریهای،توسط مؤسسۀ فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شده است.
در این جشنواره، به ارتباط بین روابطعمومی و حوزه CSR توجهشده و در ارزیابیها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند باذینفعان مختلف سازمان و پیادهسازی الگوهای بینالمللی درفضای کسبوکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.
ایرانسل، نخستین ارایهدهندۀ 5G در ایران و پیشرو در کاهششکاف دیجیتال و ارائۀ خدمات ارتباطی و تلاش برایمحرومیتزدایی ارتباطی در سطح کشور بهخصوص در مناطقمحروم، طی سالهای اخیر، با انجام فعالیتهای گستردهای ازجمله احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیبدیده از سیل،درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بستههای اینترنترایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راهاندازینخستین مرکز ارتباط با مشتریان ویژۀ ناشنوایان با هدف تلاشبرای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، حمایت از شرکتهایدانشبنیان و کسبوکارهای نوپا و…، سعی کرده تا در حوزۀسرمایهگذاری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، بهمشترکان خود و آحاد جامعه، خدماترسانی کند.
ایرانسل همچنین در سال گذشته، برای نخستین بار در صنعتفناوریاطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسبوکار»خود را منتشر کرد. این گزارش بر بررسی اثرات اجتماعی،اقتصادی و محیطزیستی کسبوکار ایرانسل بر جامعه ایرانمتمرکز است و مروری کوتاه بر شاخصها، تلاشها، دستاوردها وچالشهای ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی،اقتصادی و زیستمحیطیِ کسبوکار خود و نیز، مبنایی برایطراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسۀ سالانۀشاخصهای عملکردی سازمان در موضوع «پایداری» و «کسبوکارمسؤولانه» به شمار میرود.