کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل استراتژی تبلیغات تلویزیونی خود را تغییر داد

باشگاه خبرنگاران جوان , 24 مرداد 1401 ساعت 11:10

با رونمایی از خط جدید آیفون ۱۴ در حدود تقریباً چهار هفته دیگر، اپل ظاهراً تصمیم گرفته است که دیگر اکنون زمان تبلیغ سری آیفون ۱۳ نیست و جهان منتظر معرفی گوشی‌های ۲۰۲۲ این شرکت است. به عبارت دیگر، اپل با توجه به اینکه بسیاری از خریداران بالقوه منتظر اعلام خط جدید هستند، همان هزینه تبلیغاتی را برای سری گوشی‌های جدید خود صرف خواهد کرد.



آی‌تی‌من- برای برنامه ریزی عرضه آیفون ۱۴ که به زودیانجام خواهد شد، اپل تمرکز تبلیغات تلویزیونی خود را روی اینمحصول معطوف می‌کند.

واحد خدمات اپل، دومین بخش تجاری بزرگ این شرکت پس ازآیفون است. این واحد سالانه نزدیک به ۸۰ میلیارد دلار درآمد دارد.یکی از اقداماتی که در دوران تیم کوک کمتر اعلام شده، امادرخشان بوده، استفاده از تعداد زیاد آیفون‌های فعال در سراسرجهان و فروش اشتراک‌های تکراری ماهانه برای کاربرانشان استکه ۱۲ بار در سال برای این شرکت درآمد کسب می‌کند.

خدمات شرکت اپل (Apple Services) شامل Apple Music، Apple News+، Apple TV+، Fitness+، iCloud و Apple Arcade است.اشتراک این خدمات به صورت ماهانه دریافت می‌شود. البته همهخدمات اپل فقط این موارد نیستند و سایر خدمات این شرکت کهبخشی از این واحد هستند عبارتند از App Store، Apple Pay،Apple Care+ و غیره.

با رونمایی از خط جدید آیفون ۱۴ در حدود تقریباً چهار هفته دیگر،اپل ظاهراً تصمیم گرفته است که دیگر اکنون زمان تبلیغ سریآیفون ۱۳ نیست و جهان منتظر معرفی گوشی‌های ۲۰۲۲ اینشرکت است. به عبارت دیگر، اپل با توجه به اینکه بسیاری ازخریداران بالقوه منتظر اعلام خط جدید هستند، همان هزینهتبلیغاتی را برای سری گوشی‌های جدید خود صرف خواهد کرد.

به همین دلیل به تازگی اپل جدیدترین تبلیغ تلویزیونی خود رامنتشر کرده و در کنار تبلیغ خدمات خود، به دنبال بازاریابیگوشی‌های جدید خود است.
​​​​​​​


کد مطلب: 279501

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/279501/اپل-استراتژی-تبلیغات-تلویزیونی-خود-تغییر

ITMen
  https://www.itmen.ir