«باما» پلتفرم تخصصی خرید و فروش خودرو، از طراحی جدید هویت بصری و محصول خود رونمایی کرد. این پلتفرم اعلام کرد که پس از گذشت 12 سال از فعالیت در بازار خودرو با نگاهی بهروز شده و متناسب با جایگاه این برند در بازار و همچنین هماهنگتر با نیاز مخاطبان با ظاهری جدید فعالیت خود را ادامه میدهد.
آیتیمن- فیس لیفت برند «
باما» همچنان تا حدی به هویت قبلی وفادار بوده اما اکنون ظاهری بهروزتر به خود گرفته است.
«امیرعلی شبیری»، مدیرعامل «باما» درباره این تغییر اعلام کرد: هویت بصری جدید برند ما بهگونهای طراحی شده که بتواند به مناسبترین و روزآمدترین شکل، خود را با وضعیت فعلی بازار خودرو و نیاز مشتریان ما هماهنگ کند. البته تغییرات انجام شده صرفاً به ظاهر و المانهای بصری محدود نمیشود و ما در پیادهسازی محصول هم از تکنولوژی و دانش روز دنیا بهرهمند شدهایم.
«مهرداد محمدزاده» مدیر استودیو شیزارو که طراحی هویت جدید برند «باما» را برعهده داشته نیز در این باره گفت: برای طراحی نشان و هویت بصری جدید باما تا حد زیادی از زبان طراحی در خودروها الهام گرفته شده، به گونهای که اِلمانهای مختلفی از این زبان طراحی در سیستم جدید طراحی باما به شکل مناسبی جای خود را پیدا کردهاند. ترکیببندی رنگ در «باما» هم در ظاهر جدید متفاوت شده تا براساس دنیای جدید و نیازهایش، بهروزتر شود. در واقع پلتفرم باما در این فیس لیفت با استفاده از همه داراییهایی که در زمینه برندینگ در این سالها به آن دست یافته بود هویت خودش را هم بهینه کرد.
بنا به اعلام «باما» طراحی جدید باعث میشود کاربران راحتتر از گذشته بتوانند به بخشهای مختلف دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده کنند. ظاهر تازه «باما» مقدمه ارائه امکانات دیگری است که به مرور قرار است در اختیار کاربران این پلتفرم قرار گیرد.