مدیرعامل شرکت مخابرات در نشست شورای مدیران با بیان اینکه اولویت فعالیت در سال جاری، تمرکز بر درآمدزایی در حوزه تجاری است، گفت: شرکت مخابرات به عنوان یکی از مهم ترین شرکتهای خدمات رسان به مردم، با دگرگونی در راهبردهای بخش تجاری، علاوه بر درآمدزایی بهتر میتواند نقش پررنگی در در تحول اقتصادی و حوزه ارتباطات کشور به وجود آورد.
آیتیمن- سلطانی در این مراسم که با معاونین ستادی و مدیران ارشد و ارتباط ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات مناطق برگزار شد گفت: یکی از مهم ترین سیاستهای راهبردی در حال حاضر، تحول در توسعه است و بخش اعظم این توسعه که باید توسط شرکت مخابرات انجام شود نویدی بر سالی پرتلاش و مهم برای شرکت از بعد توسعه اقتصادی است. وی افزود: حوزه تجاری شرکت در بخش ستادی و استانها با هماهنگی بیشتر و استفاده از ابتکارات و طرحهای خلاقانه، تحولی در درآمدزایی شرکت ایجاد کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان ضرورت افزایش درآمد برای پیادهسازی برنامههای توسعهای در شرکت گفت: اگرافزایش درآمد بدون نگاه به کنترل و نظارت هزینه صورت گیرد بخش زیادی از درآمد شرکت به هدر میرود بنابراین صرفه جویی، برنامه ریزی دقیق در مدیریت هزینهها درمجموعه شرکت مخابرات ضروری است.
وی با تاکید برکاهش هزینهها به عنوان یک شاخص اصلی در فعالیتهای شرکت گفت: شرکت باید برنامه ریزی برای راهکارهای کاهش داشته باشد بر این اساس در سه ماهه اول سال باهمکاری بخشهای مختلف شبکه، فناوری و تجاری برنامه تحول تجاری شرکت در تمامیمناطق به طور متمرکز دنبال شود و با کنترل و نظارت مستمراین برنامه به نتایج مطلوب دست یافت. سلطانی با بیان اینکه دارایی اصلی شرکت توجه و رضایت مشتری است گفت: با رقابتی شدن صنعت مخابرات و رشد انتظارات مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای ارتباطی، الزام تعیین و تبیین استراتژیهای جدید ارتباط با مشتری دراین صنعت احساس میشود به منظور بهینه سازی مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه خدمات بهتر در جهت افزایش ارزش حیات مشتری، باید فرآیندها سیستمها و سامانههای ارتباط با مشتری اصلاح شود تا کمک به جذب مشتری و از ریزش آن جلوگیری شود. وی ورود پرقدرت شرکت مخابرات ایران را به عرصه تولید محتوا و استفاده از سامانههای چندرسانهای و VOD را یک نیاز و اولویت مهم دیگر عنوان کرد و افزود: با توجه به لزوم تولید و حمایت از محتوای فاخر و ارزشمند، امیدواریم با ورود قویتر حوزه فناوری اطلاعات شرکت به این بخش و همکاری تمام معاونتها بتوانیم در بخش تولید محتوا فعالیتهایی را در حد بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور به جامعه و مشتریان خود عرضه کنیم.