دیما افیلیت که به طور آزمایشی از اواسط آبان ماه ۹۹ کار خودش را آغاز کرده؛ یک پلتفرم تبلیغاتی است که راهاندازی برنامه همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) را برای کسب و کارها تسهیل کرده؛ بطوری که بدون نیاز به توسعههای فنی زمانبر و درگیری تیمهای مارکتینگ، فروش، پشتیبانی و مالی، صفر تا صد اجرای برنامه همکاری در فروش را بر عهده گرفته است.
آیتیمن- دیما افیلیت در آستانه یک سالگی تا امروز با بیش از ۴۰ کسب و کار معتبر و شناخته شده هر حوزه قرارداد دارد؛ برندهایی مانند اسنپ، کارنامه، ایسام، باسلام، خانومی، مقداد آی تی و آچاره برنامه همکاری در فروش خود را از طریق پلتفرم دیما افیلیت اجرا میکنند. همچنین با توسعه شبکه ناشران دیما به ۵۰۰۰ رسانه تایید شده، دیما توانسته نقش مهمیدر رشد فروش و کاهش هزینه تبلیغات بسیاری از این کسب و کارها داشته باشد. بطوری که از ابتدای سال تا امروز ترافیک دیما ۴ برابر و مبلغ جمع فروش روزانه ۵ برابر رشد داشته است.
البته این رشد ادامهدار خواهد بود و هنوز راه طولانیای برای این پلتفرم در فضای تبلیغات دیجیتال کشور وجود دارد که نیازمند همکاری هر دو طرف پلتفرم یعنی کسب و کارها و ناشران افیلیت است.