مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: از این پس نامههای مردم به دستگاههای اجرایی به صورت الکترونیکی ارسال میشود و مردم میتوانند جواب نامه هایشان را با مراجعه به پست دریافت کنند.
آیتیمن- رمضانعلی سبحانی فر درباره برنامهها و طرحهای افتتاحی شرکت ملی پست در روز جهانی پست، گفت: برای افزایش رضایتمندی مردم چندین طرح دردست کار داریم که تا پایان مهر به بهره برداری میرسد.
وی به تاکیدات اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای خدمات پستی پرداخت و گفت: ما در همین خصوص سامانه هوشمند نظرسنجی از مردم را راه اندازی میکنیم تا بعد از اینکه بستههای پستی تحویل مردم شد بتوانند نظر خود را درخصوص اقدامات همکارانمان به صورت هوشمند ارایه کنند.
معاون وزیر ارتباطات افزود: بحث هوشمندسازی روند پست را نیز از مدتها قبل شروع کردیم و با راه اندازی مرکز مکانیزه تجزیه و مبادلات پستی در کنترل و نظارت سیستمی و الکترونیکی خدمات گام مهمی را برخواهیم داشت که این مرکز بزرگترین مرکز مکانیزه تجزیه مبادلات در خاورمیانه خواهد بود.