مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: کل ترافیک مصرفی روزانه شرکت مخابرات ایران شامل داخلی و اینترنت بین الملل از ابتدای سال تا حال حاضر تقریبا 60 درصد و مقدار ترافیک مصرفی داخلی روزانه شرکت مخابرات ایران از ابتدای سال تا حال حاضر تقریبا 120 درصد رشد داشته است.
آیتیمن- محمدرضا بیدخام ضمن توصیف نقش با اهمیت شرکت مخابرات ایران در تامین ارتباط بخشهای مختلف تجاری، خانگی و عمده برای تمام مشتریان گفت: سطح پوشش ارتباطی سرویسهای شرکت مخابرات ایران بر خلاف برخی از شرکتهای FCP، در تمام نقاط شهری و هزاران روستا گسترش یافته است.
وی با تاکید بر اهمیت ارائه سرویسهای مختلف در تمامی نقاط کشور توسط شرکت مخابرات ایران و نقش کلیدی آن اظهار داشت: در صورت حمایتهای بهتر از شرکت مخابرات ایران، این شرکت به عنوان یکی از متولیان اصلی در ایجاد و تقویت زیرساختهای شبکه، آمادگی دارد تا گامهای اساسی تری در توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات بردارد.
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مشترکین آنلاین شرکت به 3 میلیون و 710 هزار نفر افزایش یافته، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری همیشگی وزارت ارتباطات و در نظر گرفتن عدالت تعرفهای، و توجه به این نکته که مخابرات یک مجموعه اقتصادی فعال در بازار بورس بوده و ذی نفعان در آن مشارکت دارند، بتوانیم با همراهی وزارت ارتباطات برنامه ای مدون در بخش توسعه تلفن ثابت به منظور گسترش بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مهم ترین پیشران توسعه، تهیه و پیاده سازی کنیم.
بیدخام همچنین یادآور شد: رسالت شرکت مخابرات مبنی بر خدمت رسانی به مشتریان در سراسر کشور ، لزوم تلاش به منظور پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات و افزایش دسترسی ارتباطی در نقاط مختلف کشور، نیاز به اجرای طرحهای توسعه زیرساختی را بیش از گذشته ضروری میسازد که یکی از راهکارهای اصلی برای تحقق این مهم، اصلاح و ترمیم تعرفه در بخش تلفن ثابت است.