رییس کمیسیون خدمات پس از فروش انجمن واردکنندگان موبایل گفت: در صورت تقارن زمانی پایان مدت گارانتی با ایام محدودیت دو هفتهای و عدم امکان فعالیت شرکتهای خدمات پس از فروش باید مهلت گارانتی دستگاه ۲ هفته افزایش یابد.
آیتیمن- فرشاد مهرانپور درباره ارایه خدمات شرکتهای فروش موبایل اظهار کرد: خدمات رسانی واحدهای خدمات پس از فروش موبایل باید طی این ۲ هفته متناسب با شرایط جدید ارایه شود و در این میان رعایت نکات بهداشتی متناسب با دستور العملها الزامی است.
رییس کمیسیون خدمات پس از فروش انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد: خدمات رسانی فعالان این حوزه به مردم ادامه خواهد داشت و در صورتی که مکان فعالیت این شرکتهای خدمات پس از فروش پس از فروش در مراکز تجاری قرار دارد، میتوانند با معرفی دفتر جدید خارج از مراکز تجاری، میتوانند نسبت به ادامه روند خدمات رسانی کمک کند.
وی افزود: برخی از مراکز تجاری به دلیل شکل ماهیت خود میتوانند امکان فعالیت را برای واحدهای خدمات پس از فروش فراهم کنند که تصمیم گیری در این رابطه بر عهده ستاد مدیریت بیماری کرونا، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه است.
مهرانپور گفت: برخی از واحدهای خدمات پس از فروش که به هیچ وجه امکان ارایه خدمات به صورت حضوری را ندارند میتوانند با ارایه خدمات به صورت غیرحضوری نسبت به ارایه خدمات اقدام کنند و یا مطابق آیین نامه اجرای فعالیت خود را ۲ هفنه دیکر و پس از پایان محدودیتها موکول کنند.
رییس کمیسیون خدمات پس از فروش انجمن واردکنندگان موبایل افزود: در پایان ذکر این نکته حایز اهمیت است که در صورت مهلت دو هفته گارانتی موبایل برخی از مشتریان و تلاقی آن با ایام محدودیت لازم است واحدهای خدمات پس از فروش که امکان فعالیت ندارند، مهلت و تاریخ به پایان رسیدن گارانتی را برای دو هفته تعویق انداخته تا حقی از مشتری ضایع نشود.
وی افزود: واحدهای خدماتی پس از فروش موبایل در گروه یک و ضروری محاسبه میشوند و طی این ۲ هفته موظف به ارایه خدمات به مشتریان هستند.