با هدف حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و تشویق شهروندان به دریافت خدمات غیرحضوری، از این پس بخشی از سامانه «تهران من» به عنوان سامانه جامع خدمات شهروندی به معرفی این کسب و کارها میپردازد.
آیتیمن- در پی شیوع بیماری كرونا و لزوم رعایت فاصلهگذاری اجتماعی، با هدف حفظ سلامت شهروندان و نیز تشویق آنان به دریافت سرویسهای شهری بهصورت آنلاین، این سازمان در اقدامی حمایتی بیش از 70
فروشگاه اینترنتی و كسب و كار آنلاین داخلی را كه مورد نیاز روزمره شهروندان است، از طریق درگاه
«تهران من» معرفی کرده و به این ترتیب شهروندان میتوانند نسبت به دریافت خدمت مورد نظر خود از خانه اقدام کنند.
شهروندان از این پس با مراجعه به قسمت «فروشگاهها و خدمات آنلاین» در
سامانه و اپلیکیشن تهران من ضمن آشنا شدن با انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت، میتوانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایتهای معرفی شده، متصل شوند.
در این قسمت از سامانه، بیش از 70 فروشگاه اینترنتی و ارائه کنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دسته بندیهای تفکیک شدهای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است.
همچنین دسترسی به فروشگاهها و خدمات در حوزههای تغذیه و مواد خوراکی، خدمات منزل، حمل و نقل و خودرو، سرگرمی و ورزش، لوازم الکترونیکی، خدمات کسب و پیشه، آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد، آرایشی، بهداشتی و سلامت نیز امکان پذیر است و در هر دسته بندی، ارائه کنندگان ویژه آن خدمات برخط، معرفی شده و با کلیک بر روی هر گزینه مستقیما به سایت آنها وارد میشویم.