در پی انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه دیجیکالا، استارتاپ چیلیوری را خریداری کرده، این شرکت اعلام کرد که صرفا مذاکراتی به منظور سرمایه گذاری دیجیکالا در چیلیوری انجام شده است.
آیتیمن- چیلیوری با انتشار بیانیهای خبر ادغامش در دیجیکالا را تکذیب کرد.
در این بیانیه آمده است: «در روزهای اخیر خبر نادقیقی مبنی بر خرید
چیلیوری توسط دیجیکالا منتشر شده است.
چیلیوری در ماههای گذشته با سرمایهگذاران متعددی برای جذب سرمایه درحال مذاکره بوده است. موضوع سرمایهگذاری دیجیکالا در چیلیوری همچنان در حال بررسی بوده و مذاکرات هنوز نهایی نشده است.
با توجه به این نکته که دیجیکالا پیش از این نیز سرمایهگذاریهای استراتژیک در حوزههای مختلف داشته است، این سرمایهگذاری، در صورت نهایی شدن، میتواند به توسعه فعالیتهای استارتاپی همچون چیلیوری با پتانسیل رشد بالا کمک کند. چیلیوری با قدرت به راه خود ادامه داده و جزئیات این سرمایهگذاری احتمالی، بعد از نهایی شدن توافقات اعلام خواهد شد.»
گفتنی است که یک هفته پیش، ریحون که دیگر استارتاپ رقیب در بازار سفارش آنلاین غذا بود با چیلیوری ادغام و مقرر شد که از این پس فقط برند چیلیوری در بازار باقی بماند.
اما پس از آن، شایعاتی به گوش رسید که خود چیلیوری نیز در دیجیکالا ادغام شده است.