دومین رویداد از سلسله رویدادهای پیشکمپ کارآفرینی اجتماعی با عنوان «بازارهای پنهان، مشتریان وفادار» در باشگاه کارآفرینی تیوان برگزار میشود.
آیتیمن-این رویداد به همت «مرکز توسعه فراگیرسازی باغچه» در روز 29 آبان ماه سال جاری و با هدف افزایش آگاهی صاحبان کسبوکار از ضرورت طراحی فراگیر و نقش افراد دارای معلولیت و سالمند در توسعه بازار و تقویت برند، برگزار میشود.
این همایش در قالب برپایی 2 کارگاه و 3 سخنرانی طراحی شده است. امید هاشمی، روزنامهنگار و کنشگر در حوزه ترویج طراحی دسترسیپذیر و فناوریهای ویژه نابینایان، وحید نصرتی، ﻃﺮاح و ﺗﻮﺳﻌﻪ دﻫﻨﺪه ﻣﺤﺼﻮل و ﮐﺴﺐوﮐﺎر، مانوئل اوهانجانیانس، مربی و مشاور ایجاد و توسعه استارتاپها و کسبوکارها از سخنرانان این همایش هستند.
وحید حجهفروش، همبنیانگذار «باغچه» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرکت در بوتکمپ را به چه کسانی پیشنهاد میکند، گفت: ما حضور در «باغچه» را به کسانی توصیه میکنیم که دغدغه حل مسائل اجتماعی را دارند و با مدلهای خیریه به نتیجه نرسیدهاند.
همینطور کسانی که در حال حاضر محصول یا خدمتی تولید کردهاند و به دنبال گسترش بازار هدفشان هستند، یا شرکتهایی که به دنبال زمینههای جدید و موثرتری برای صرف بودجههای مسوولیت اجتماعیشان هستند، میتوانند از فرصت حضور در «باغچه» استفاده کنند.
در عین حال، ایدهپردازان خلّاقی که مترصد جذب فرصتها و چالشهای جدید هستند تا با شناسایی نیازها، دست به ابداع بزنند، میتوانند با حضور در «باغچه» از امتیاز ویژه برخورد نزدیک با گروههای هدف استفاده کنند.
لازم به ذکر است، اولین همایش کارآفرینی اجتماعی با محوریت طراحی فراگیر، 12 آبانماه در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد، که با حضور علاقهمندان و دغدغهمندان این حوزه، مباحثی چون نقش خیریهها در کارآفرینی اجتماعی مورد بحث و نقد قرار گرفت.
همایش «بازارهای پنهان، مشتریان وفادار» در روز چهارشنبه 29 آبان ماه از ساعت 16 تا 19 در باشگاه کارآفرینی تیوان برگزار میشود.
علاقهمندان برای ثبتنام و حضور در این رویداد میتوانند به سایت
ایوند مراجعه کنند.