وزیر ارتباطات با اشاره به پایان یافتن مهلت دوهفتهای داده شده به شرکتهای سرویسدهنده اینترنتی برای بهبود کیفیت خدماتشان، در توییتر نوشت: توجیهات مدیران شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.
آیتیمن- دقیقا دو هفته قبل بود که
وزیر ارتباطات با انتقاد از نحوه پشتیبانی مخابرات، برای مخابرات و دیگر سرویسدهندگان اینترنت خط و نشان جدی کشید.
اکنون با پایان مهلت دوهفتهای وزیر ارتباطات، آذری جهرمی در حساب توییتر خود اینطور نوشت: «مهلت دو هفتهای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد. توجیهات مدیران شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست. باید بیشتر تلاش کنند، هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند. چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روالها شدند، ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان میکنیم...»
وزیر ارتباطات در ادامه گفت: «...وقتی در سال گذشته، ۴۸۰میلیون تماس تنها بامراکز تماس یک شرکت برقرار شده است، این یعنی اولا کیفیت سرویس آن شرکت مطلوب نیست، دوم راهکارهای خدمات پشتیبانی استاندارد نیست، بگذریم که در برخی شرکتها یکسوم حقوق پرسنل پایمال شده. حرکت شروع شده، باید جدیتر ادامه یابد.»
آذری جهرمی این توضیحات را با هشتگ
گزارش_به_مردم در توییتر منتشر کرد.