کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت تسکو در گفت و گو با فناوران:

انگیزه رشد تسکو رفع نیاز مخاطب با محصولی باکیفیت و خوش‌قیمت است

7 تير 1402 ساعت 0:10

شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 شمسی تأسیس شد. فعالیت این شرکت در راستای عرضه تجهیزات کامپیوتری تعریف شد که برگرفته از دانش، سوابق کاری و تجربه مؤسسان و هیئت مدیره این شرکت بود. مؤسسان تسکو همگی در این زمینه حرف‌هایی برای گفتن داشتند. آنها زمینه‌ مساعدی می‌خواستند تا بتوانند به تمام آنچه که به آن باور داشتند، جامه عمل بپوشانند. دیر زمانی نپایید تا تحولات مجموعه مسیر خود را یافتند و تا به امروز نیز این تحولات در ابعاد جدیدتری ظهور پیدا کردند. به بهانه حضور این مجموعه در الکامپ 1402 با جمال جعفری مدیر عامل شرکت تسکو گفت و‌گو کرده‎ایم که در ادامه می‌خوانید.



آی‌تی‌منحتما برای مخاطبان مهم است که بدانند تسکوچطور متولد شد و رشد کرد؟
مسیر رشد و خلاقیت یک مسیر صاف و مستقیم نیست. بلکه مسیری است پر از پیچ‌وخم که گذر از آن نیازمند صبوری و ممارست است. این داستان، داستان شکل‌گیری تسکو در مسیر رشد و خلاقیت است. دو دهه پیش بود که تسکو متولد شد و از همان اول تمرکزش روی تجهیزاتی بود که کیفیت بالا، قیمت پایین و ظاهر زیبا را هم‌زمان به کاربر عرضه کند.

تنوع محصولات تسکو آنقدر بالاست که این روزها هر خانه یا محل کاری رو نگاه کنید حداقل یکی از محصولات تسکو را آنجا پیدا می‌کنید. تسکو طی دو دهه به این جایگاه اول در دل مردم و دوم در بازار رسیده است.

• انگیزه‌بخش اصلی تسکو برای ادامه رشد و پیشرفت چه چیزی بوده است ؟
تسکو نیازی مهم را در بازار احساس می‌کرد. تسکو نیاز به حضور یک برند قابل‌اعتماد را در مخاطب حس می‌کرد. از طرفی تسکو از همان ابتدا باورداشت که آنچه که به بازار عرضه می‌شود نه فقط برای استفاده مشتری بلکه برای استفاده خودش عرضه شده است. به همین خاطر از همان روز اول حساسیت خاصی روی کیفیت محصول داشت و تا امروز این حساسیت را حفظ کرده است. انگیزه رشد تسکو پر کردن نیاز مخاطب با محصول باکیفیت و خوش‌قیمت است.

• محصولاتی که تسکو به بازار عرضه می‌کند چه تفاوتی با محصولات رقبایش دارد؟
ما تقریباً تمام تجهیزات جانبی کامپیوتر، موبایل و صوتی تصویری را در بین محصولات خودمان داریم و به‌عنوانیک شرکت پیشرو و آینده‌نگر، به دنبال عرضه جدیدترین و بهترین محصولات این حوزه به بازار هستیم. 

تنوع فناوری‌ها و امکاناتی که تسکو عرضه می‌کند را در سبد کالایی هیچ یک از رقبای این برند پیدا نخواهید کرد. البته که ما هرگز قصد مقایسه و مسابقه‌دادن با سایر برند‌های بازار را نداشتیم و هدف اصلی ما رفع نیاز‌هایکاربر بوده و هست.

• تسکو در حال حاضر چه اهداف و برنامه‌هایی دارد؟
اولین هدف تسکو عرضه محصولاتی بود که کیفیتش در بازار بی‌رقیب باشد و به‌خوبی توانست به این هدف دست پیدا کند. بعد از آن در زمینه‌های مختلف، هدف‌های مختلفی گذاشت تا بتواند هر چه بیشتر رشد و پیشرفت کند. شناخت مشتری، ارزش‌آفرینی، شفافیت و ممتاز بودن از جمله اهداف پیش‌برنده تسکو است. همچنین با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان تسکو جوانان و نوجوانان هستند، تسکو تلاش می‌کند تا به‌روز‌ترینمحصولات دنیای دیجیتال را رصد کند تا بتواندمحصولات جدیدی با کیفیت مناسب را به سبد محصولاتش اضافه کند.


کد مطلب: 281233

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/interview/281233/انگیزه-رشد-تسکو-رفع-نیاز-مخاطب-محصولی-باکیفیت-خوش-قیمت

ITMen
  https://www.itmen.ir