کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هتل سافیر پلازا مسقط؛ اقامتی بیادماندنی در عمان

18 تير 1403 ساعت 18:04

مسقط پایتخت عمان زیباترین و بزرگ‌ترین شهر واقع در شمال شرقی این کشور است که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد.



هرساله تعداد زیادی گردشگر از تمام نقاط جهان ازجمله ایران با خرید آنلاین بلیط هواپیما مسقط و رزور هتل مسقط به پایتخت عمان سفر می‌کنند. ازبین هتل های مسقط گردشگران ایرانی به اقامت در هتل سافیر پلازا مسقط علاقه بیشتری دارند؛ زیرا در این هتل امکانات و خدمات رفاهی خوبی با مناسب‌ترین قیمت در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این هتل تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با موقعیت جغرافیای هتل سافیر پلازا در شهر مسقط

مسقط پایتخت زیبا، بزرگ و منحصربه‌فرد کشور عمان به‌دلیل برخورداری از جاذبه‌های گردشگری متنوعی مانند کورنیش مطرح، خانه اپرای سلطنتی، ساحل یتی، بیت‌الزبیر، قلعه جلالی، ساحل قروم، وادی شاب و... به قطب گردشگری این کشور تبدیل شده است.

تعداد زیادی هتل در پایتخت عمان ساخته شده‌ است که‌ گردشگران با اقامت در آن‌ها سفری راحت و خاطره‌انگیز را تجربه کنند‌. از تمام هتل‌های موجود در پایتخت عمان، هتل سافیر پلازا مسقط به‌دلیل ارائه خدمات و امکانات رفاهی باکیفیت و هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه در بین گردشگران ایرانی طرفداران زیادی دارد.

این هتل سه ستاره ازنظر موقعیت جغرافیایی در خیابان الخویر یکی از مناطق توریستی مسقط قرار دارد و به مکان‌هایی مانند بازار بزرگ، مسجد جامع سلطان قابوس، موزه تاریخ طبیعی، مرکز خرید پانورما، مرکز خرید آونوس، مرکز خرید عمان اونیوز، سالن ورزشی سلطان قابوس و فرودگاه بین‌المللی مسقط نزدیک است. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی ۱۷ کیلومتر است.
 

معرفی اتاق‌های هتل سه ستاره سافیر پلازا مسقط و امکانات رفاهی موجود در آن‌ها

در هتل سافیر پلازا ‌۶۰ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک‌نفره، اتاق‌های دونفره استاندارد، اتاق‌های سه‌نفره کلاسیک، اتاق‌های دونفره و چهارنفره خانوادگی، اتاق‌های دلوکس و چندین سوئیت وجود دارد. اتاق‌های یک‌نفره این هتل با مساحت ۲۵ مترمربع در طبقه اول آن قرار گرفته‌اند و در هرکدام از آن‌ها یک تخت کویین یا یک تخت یک‌نفره وجود دارد. مساحت اتاق‌های دونفره استاندارد نیز ۲۵ مترمربع است با این تفاوت که در داخل آن‌ها یک تخت کینگ یا دو تخت یک‌نفره وجود دارد.

سه تخت یک‌نفره در داخل اتاق‌های سه‌نفره کلاسیک این هتل قرار داده شده است و مساحت این اتاق‌ها ۳۵ مترمربع است.اتاق‌های دو نفره و چهارنفره خانوادگی نیز دارای ۴۰ مترمربع مساحت هستند. در اتاق دونفره خانوادگی یک تخت کینگ یا دو تخت تک‌نفره وجود دارد؛ اما تعداد تخت‌های موجود در اتاق چهارنفره یک تخت کامل و سه تخت یک‌نفره است. اتاق‌های دولوکس که پنجره آن‌ها به شهر مسقط چشم‌اندازی بسیار زیبا دارد، دارای آشپزخانه، دو تخت یک‌نفره و یک تخت دونفره هستند؛ البته در برخی از آن‌ها نیز چهار تخت یک‌نفره وجود دارد. مساحت هریک از سوئیت‌های هتل نیز ۳۵ مترمربع است و دارای آشپزخانه، یک مبل تخت‌خواب شو و یک تخت کینگ دونفره هستند.

مسافران با اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سافیر پلازا از امکانات و خدمات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع، عایق صوتی در سقف و دیوارها، یخچال و فریزر، مینی‌بار، لوازم بهداشتی، سشوار، حمام، سرویس بهداشتی، دستگاه چای‌ساز، اینترنت وای‌فای رایگان، تعویض روزانه حوله و ملحفه، کمد لباس، خدمات خانه‌داری درصورت تمایل، آلارم بیدار با‌ش، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، دکوراسیون داخلی زیبا و... بهره‌مند می‌شوند‌.

امکانات رفاهی و خدمات عمومی ارائه‌شده در هتل سافیر پلازا

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و خدمات عمومی این هتل می‌توان موارد زیر را نام برد:
پذیرش ۲۴ساعته مسافران
خدمات خشکشویی و اتوکشی
پارکینگ رایگان
صبحانه
کافی‌شاپ
رستوران‌ با غذاهای عربی و بین‌المللی
ضدعفونی‌کننده رایگان دست
مکان‌های ویژه برای کشیدن سیگار
استخر روباز
استخر آبگرم
اتاق مخصوص برگزاری جلسات کاری
فروشگاه
سرویس رایگان رفت‌وآمد
آسانسور
صندوق امانات در بخش پذیرش
بار
ترانفسر فرودگاهی
باشگاه
اینترنت وای‌فای رایگان
شاتل فرودگاه
فکس و فتوکپی
گاو صندوق
کپسول‌های آتش‌نشانی
ارائه خدمات ویژه معلولین
علاوه‌بر این امکانات رفاهی و خدمات عمومی، پرسنل مجرب هتل نیز ازبین افراد باسابقه و حرفه‌ای انتخاب شده‌اند و با رفتار خوب و مودبانه با مهمانان هتل برخورد می‌کند. آن‌ها با تسلط به چند زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، هندی، فیلیپنی و عربی به‌خوبی می‌توانند با مسافران مقیم در هتل سافیر پلازا ارتباط مفید برقرار کنند و نیازهای آن‌ها را برآورده سازند.

آشنایی با قوانین هتل سافیر پلازای شهر مسقط

براساس قوانین، زمان ورود به هتل سافیر پلازا ساعت ۱۰ صبح و زمان خروج از آن ساعت ۱۲:۳۰ است. از کودکان زیر پنج سال برای اقامت در این هتل هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. مسافران به هیچ عنوان حق ندارند که حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ببرند.

کارکنان تیم پذیرش موظف هستند که هنگام ورود مهمانان به داخل هتل با خوش‌آمدگویی از آن‌ها استقبال کنند. درصد زیادی از گردشگرانی که هتل سلافیر پلازا را برای اقامت در مسقط انتخاب می‌کنند، از قوانین، خدمات و امکانات رفاهی و همچنین قیمت این هتل رضایت دارند‌ و اقامت در آن را به سایر افراد نیز پیشنهاد می‌دهند‌.


فلای تودی معتبرترین سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل مسقط

در این مطلب شما را با یکی از پرطرف‌دارترین هتل‌های سه ستاره و میان‌رده مسقط پایتخت عمان، یعنی هتل سافیر پلازا، آشنا کردیم. اگر برای خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل مسقط به‌دنبال یک سایت خدمات گردشگری معتبر هستید، فلای تودی بهترین گزینه است. در این سایت به‌راحتی می‌توانید مراحل خرید بلیط هواپیما و رزرو یکی از هتل های مسقط را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید و اگر سوالی داشتید از کارشناسان تیم پشتیبانی شبانه‌روزی فلای تودی بپرسید.

 


کد مطلب: 283350

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/article/283350/هتل-سافیر-پلازا-مسقط-اقامتی-بیادماندنی-عمان

ITMen
  https://www.itmen.ir