۰
در هتل اسپیناس پالاس تهران

​​​​​​​نشست کمیته‌های علمی و اجرایی نخستین کنفرانس بین‌المللی بیمه ریسک‌های فضای مجازی برگزار شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹
نشست کمیته‌های علمی و اجرایی نخستین کنفرانس بین‌المللی بیمه ریسک‌های فضای مجازی
نشست کمیته‌های علمی و اجرایی نخستین کنفرانس بین‌المللی بیمه ریسک‌های فضای مجازی

 

آی‌تی‌من- این نشست به میزبانی شرکت ایمن‌همراه ویستا، برگزارکننده اولین کنفرانس بین‌المللی بیمه ریسک‌های فضای سایبری برپا شد.

نهایی شدن زمان جذب مقالات و زمان‌بندی برای اجرای کنفرانس از موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.

در این جلسه، اعضای کمیته اجرایی و علمی درباره محورهای پیشنهادی کنفرانس و مقالات تبادل نظر کردند. از جمله محورهای پیشنهادی در این کنفرانس چالش‌ها و فرصت‌های ارائه بیمه ریسک‌های فضای سایبر، نقش بیمه ریسک‌های فضای سایبر در تامین امنیت تجارت الکترونیکی، بررسی موانع حقوقی و کاربردی ارائه بیمه‌نامه ریسک‌های فضای سایبر بود.

ابراهیم نصیری، مدیرعامل شرکت ایمن‌همراه ویستا و دبیر اجرایی این کنفرانس مهم‌ترین هدف برگزاری آن را شناسایی و استفاده از آخرین دستاوردهای نخبگان و پژوهش‌های آنها دانست.
وی گفت: با برگزاری این کنفرانس می‌خواهیم به شرکت‌های بیمه بگوییم که زمان ارائه طرح بیمه سایبری فرا رسیده است. همچنین می‌خواهیم جامعه و مخاطبان را آگاه کنیم که شرکت‌های بیمه در تلاش هستند این اقدام را انجام دهند.

همچنین علیرضا دقیقی اصلی دبیر علمی کنفرانس به ارائه اهداف کنفرانس پرداخته و اظهار داشت: کنفرانس بیمه ریسک‌های فضای مجازی باید به گونه‌ای مدیریت و اجرا شود که با توجه به ماهیت موضوع،  نتایج علمی و کاربردی هدف گذاری شده به دست بیاید.



در این جلسه اعضای هیات علمی، کمیته اجرایی و تعدادی از مدیران عامل حضور داشتند. اعضای هیات علمی این کنفرانس علیرضا دقیقی اصلی، سید قاسم نعمتی و پرویز خسروشاهی از بیمه مرکزی ایران، ابراهیم کاردگر، از بیمه دانا، یونس مظلومی از بیمه تعاون، سمیه میره از پژوهشکده بیمه، سعید صحت، غدیر مهدوی، مهدی حقیقی کفاش از دانشگاه علامه طباطبایی و مصطفی السان از دانشگاه شهیدبهشتی، آیدین سلام‌زاده و داتیس خواجه‌ئیان، از دانشگاه تهران، یوسف قلاتی و مجید خاکور از فناوران اطلاعات خبره هستند.

اعضای کمیته اجرایی این کنفرانس نیز مهدی احراری از بیمه دانا، فرشید پوریوسفی از بیمه تعاون، فرشید بخشی از بیمه حکمت صبا، رضا زیارتی نصرآبادی از بیمه پاسارگاد، احسان تقی‌لو، ابراهیم نصیری، مصطفی مولایی  عبدالحمید یساقی، سید ابراهیم دراجی، بردیا جوادی از ایمن‌همراه ویستا، مهران کرمی از سریر استارتاپ، مهدی وجودی، از مرجع دانش سیویلیکا، نیما جهدی از کیمیا خرد پارس، آرش فروزان و فرزاد  فروغی از بیمه سامان، حسن فراهانی از شتابدهنده پِلَنِت هستند.

در این جلسه مقرر شد فراخوان جذب مقالات از  تیرماه 1398 در مرجع دانش سیویلیکا منتشر شود.

نخستین کنفرانس بین‌المللی بیمه ریسک‌های فضای سایبری قرار است امسال برگزار شود.
 
کد مطلب : ۲۷۲۲۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما