کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت با مقالات سایت ویرلن

24 اسفند 1397 ساعت 18:47

در این مطلب تیتر وخلاصه آخرین مقالات آموزشی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئوی سایت که در سایت ویرلن منتشر شده است را مشاهده می‌کنید. برای مطالعه مقاله روی تیتر مقالات کلیک کنید.


  
سئو سایت با دامین اتوریتی جدید چه تغییری خواهد کرد؟
  

سایت Moz طبق برنامه Domain Authority جدید را در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۹ – ۱۴ بهمن ۹۷ پیاده سازی کرد.

 قدرت دامنه یا دامین اتوریتی (Domain Authority) به یکی از استاندارد های صنعت سئو سایت تبدیل شده است تا قدرت یک دامنه نسبت به رتبه بندی اندازه گیری شود. وبسایت Moz متوجه شده که ثبات نقش مهمی در ارزش قدرت دامنه برای مشتریان دارد، بنابراین هدف اطمینان حاصل کردن از این است که قدرت دامنه جدید تغییرات قابل توجهی را ایجاد خواهد کرد.

چه چیزی تغییر کرده است؟
 آنچه در ادامه ذکر می شود برخی از تغییرات فنی است که در قدرت دامنه جدید ایجاد شده است  ... ادامه مقاله را در سایت ویرلن مطالعه کنید.
 
   
بهبود سئو با فکر کردن مانند Googlebot | گوگل بات چیست؟
 

تولید محتوا و لینک های با کیفیت شما را در سئو بسیار جلو می‌اندازد، اما نباید هرگز قدرت سئو فنی را نادیده بگیرید.
 
یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای یادگیری در سال ۲۰۱۹ چگونگی استفاده از سئو فنی یا  technical SEO است تا اینکه بتوانید همانند Googlebot فکر کنید.
 
قبل از اینکه درگیر مسایل اصلی شویم، مهم است بدانیم که Googlebot چیست، چگونه کار می‌کند، و چرا ما باید آن را بفهمیم، با ویرلن همراه باشید:
 
گوگل بات چیست؟
Googlebot یک خزنده وب است (که با robot گوگل نیز شناخته شده) که اطلاعات را از صفحات وب جمع آوری می کند... ادامه مقاله را در سایت ویرلن مطالعه کنید.
  
بررسی ۹ نمونه موفق از تبلیغات نیتیو یا تبلیغات همسان
 

۹ نمونه از  تبلیغات نیتیو یا تبلیغات همسان که مردم از خواندن‌شان لذت می‌برند.
 
در سال ۲۰۱۲، مفهوم تبلیغات همسان وارد صحنه شد. در آن زمان، چه کسی می‌توانست تاثیر عمیق این نوع تبلیغات را در دنیای تبلیغات اینترنتی پیش‌بینی کند؟
 
تبلیغات همسان از آن زمان به بعد، به مرور از تبلیغات نمایشی یا همان تبلیغات بنری (display) سبقت گرفته و به عنوان یکی محبوب‌ترین مدل‌های دیجیتال مارکتینگ شناخته شده است. برای بازاریابان، در هر کجا، تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو که در شبکه‌های اجتماعی، جست‌وجو وپلتفرم‌های محتوایی پیشنهاد شده، استفاده می‌شود ، به یک آیتم اصلی در منوی تبلیغات آنلاین تبدیل شده است.
 
واضح است که تبلیغات نیتیو یا همسان نیروی خاصی دارد. با گذشت زمان، تبلیغات همسان پیچیده‌تر شده و از طراحی پیچیده و اصول UX برای جذابیت بی پایان در جلب توجه کاربران استفاده می‌کند.
 
نمونه‌های شگفت انگیز زیادی از تبلیغات همسان برای انتخاب و بررسی وجود دارند، بنابراین ما آنها را در ۹ تبلیغ هیجان انگیز، پیشرفته و موفق خلاصه کردیم که می‌توانید در سایت ویرلن مشاهده کنید ...
 
 چطور هزینه تبلیغات CPA گوگل ادز را کاهش دهیم؟
 
 
۸ راه های غیرمعمول برای کاهش هزینه های CPA شما در گوگل ادز
 
زیبایی سرمایه گذاری زمان در دیجیتال مارکتینگ این است که شما با صرف نیمی از تلاشی که برای روش‌های تبلیغات سنتی آفلاین صرف می‌کنید، تعامل بیشتری با مخاطبان بدست می‌آورید. به علاوه، بازاریابی انلاین شما را در معرض بازاری گسترده‌تر قرار می‌دهد، که به شما فرصتی برای تبدیلِ بیشتر بازدیدکننده به مشتری می‌دهد.
 
با این حال، در این روش نیز نمی‌توان انتظار سود زودهنگام را داشت  … کسب سود از تبلیغات اینترنتی نیاز به برنامه‌ریزی بسیار بیشتری از آنچه شما فکر می‌کنید، دارد.
 
این نه تنها در مورد چگونگی راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی است بلکه در مورد بودجه‌ای که برای بهبود این فرایند صرف می‌کنید، نیز می‌باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید تبلیغات زیادی را با استفاده از تبلیغات در گوگل Google ads ایجاد کنید، اما اگر مطمئن نیستید که آن را به درستی تنظیم کرده‌اید، این تبلیغات نیز ممکن است به نرخ‌های پایین تبدیل منجر شوند. به همین دلیل مدیریت مناسب PPC اهمیت پیدا می‌کند.
 
بنابراین، برای به دست آوردن ROI بهتر، باید میزان تناقضات تبلیغات خود را کاهش دهید.

 در سایت ویرلن چند راه غیر معمول برای انجام این کار آورده شده است...
 
برای مطالعه مقالات آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به سایت ویرلن مراجعه کنید.
 


کد مطلب: 271498

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/report/271498/آموزش-دیجیتال-مارکتینگ-سئو-مقالات-ویرلن

ITMen
  https://www.itmen.ir