۰
در مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران

سامسونگ ۱۲ تکنسین برتر ایران را معرفی کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
سامسونگ ۱۲ تکنسین برتر ایران را معرفی کرد
 
آی‌تی‌من- المپیاد تکنسین‌های ایران یکی از فعالیت‌های مسئولیت‎ اجتماعی شرکت سامسونگ است که از سال ۱۳۹۴ و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود. چهارمین دوره این المپیاد با شناسایی و تقدیر از تکنسین‌های برتر به کار خود پایان داد.
 
رضا باجولوند معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این مراسم با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد تکنسین‌های ایران گفت: «المپیاد تکنسین‌های ایران، یکی از اتفاقات بسیار مثبتی است که حاصل همکاری و همراهی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت سامسونگ برای چهارمین سال متوالی است. از مهم‌ترین مزیت‌های این مسابقات، تمرکز بر آموزش و مهارت است که به نوعی، پایه‌های اشتغال، پیشرفت و رفاه را تشکیل می‌دهند. امیدوارم بر اساس مذاکراتی که با شرکت سامسونگ داشتیم بتوانیم تیمی از این برندگان همین المپیادها را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده و اعزام کنیم.»
 

چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران از اواخر دی ماه سال جاری با ثبت‌نام از داوطلبان در چهار گرایش موبایل و تبلت، لوازم خانگی (یخچال و ماشین لباسشویی)، دستگاه‏های تهویه مطبوع (کولر گازی) و لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و ساندبار) آغاز شد. مرحله مقدماتی این المپیاد، روز ۳ اسفند با هدف شناخت ۱۰ نفر برتر هر گرایش برگزار شد و در ادامه با برگزاری مرحله نهایی طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند، برترین تکنسین‌های ایران در هر گرایش، شناخته و معرفی شدند.
 
وحید نجفی، مدیرعامل شرکت سام‌ سرویس در مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران گفت: «ایجاد انگیزه و ارتقای سطح کیفی دانش و مهارت فنی بخشی از رسالت مهم سازمان‎های پیشرو است، در این راستا مفتخریم که برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت سام سرویس به جهت مشارکت و همراهی در چهارمین المپیاد تکنسین های ایران افزوده شد و بسیار خرسندیم که همراه شما عزیزان در عرصه علم و دانش قرار گرفته ایم. امیدوارم که برگزاری اینگونه رقابت‎ها موجب ترغیب تمامی تکنسین‎ها به بالا بردن سطح دانش علمی و مهارتی خود گردد تا شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان در این حوزه باشیم.»
 

المپیاد تکنسین‌های ایران تنها یکی از چندین برنامه‌ای است که تحت عنوان فعالیت‌های شهروند شرکتی و مسئولیت اجتماعی سامسونگ در ایران برگزار می‌شود که چهار حوزه آموزش، سلامت، محیط زیست و اشتغالزایی را شامل می‌شود. در ایران هم این شرکت با راه‌اندازی کتابخانه‌های گویا برای نابینایان و کم‌بینایان، مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر و آکادمی مهندسی سامسونگ، برنامه‌هایی را برای ارتقا سطح آموزش و اشتغال جوانان ایرانی اجرا کرده است.
 
در ادامه این مراسم فرهاد هجرت، مدیر ارشد بخش بازاریابی سامسونگ در ایران درباره نقش شهروند شرکتی سامسونگ گفت: «سامسونگ در کنار عرضه محصولات و خدماتش، همواره اهمیت ویژه‌ای به مسئولیت‎های اجتماعی‏اش در ایران داده است و فعالیت‌های گسترده ما در این حوزه، گواه این موضوع است.»

 
مدیر ارشد بخش بازاریابی سامسونگ ضمن ارایه گزارشی درباره تاریخچه فعالیت‏های مسئولیت اجتماعی این شرکت در ایران و پروژه‎های متنوعی که در زمینه‏های مختلف با موفقیت اجرا شده‏اند، درباره دستاوردها و نقاط تمایز چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران گفت: «امسال با تلاش‌ها و کمک‌های تمامی همراهان این پروژه، توانستیم بیشترین شرکت‌کننده را در طول ۴ دوره داشته باشیم و افزایش ۲۷ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کنیم. امیدوارم برندگان نهایی نیز بتوانند از موقعیت ایجاد شده، نهایت استفاده را کرده و در راستای اشتغالزایی و آموزش، مهارت‌هایشان به‌کار گیرند و به دیگران نیز انتقال دهند.»
 
آکادمی مهندسی سامسونگ یکی دیگر از فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ است که با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران در سال ۱۳۹۳ با هدف افزایش سطح مهارت و اشتغالزایی جوانان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید سهی تهران احداث شد. در این مرکز، به طور رایگان، دوره‎های دو تا سه‎ماهه تعمیر موبایل و تبلت، تعمیر و نصب سیستم‌های صوتی و تصویری، لوازم خانگی، دستگاه‌های تهویه مطبوع برای علاقه‏مندان برگزار می‏شود.
 
در ادامه مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر از کارشناسان و دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد تشکر شد و سپس در بخش پایانی مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران، نفرات برتر هر گرایش، معرفی شدند.
 
بر این اساس در گرایش صوتی ‌و تصویری به ترتیب سام کاظمی، بابک رضا قوچانی و داوود پورپرویز؛ در گرایش موبایل و تبلت محمدعلی منوچهریان، مجتبی بی‎اذیت و داوود قدریران؛ در گرایش لوازم خانگی محسن حسن‎آبادی، کیوان عبدالله‎زاده و محمودرضا برومند و نهایتا در گرایش تهویه مطبوع مجتبی صادقیان‎مهر، مهدی حسام بجستانی و مهرداد امام‎دوست به عنوان نفرات اول تا سوم المپیاد تکنسین‌های ایران برگزیده شدند.
 
به نفرات اول تا سوم هر گرایش به ترتیب ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا شد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۳۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين