۰

بازیگر‌ هالیوودی اپراتور موبایل خرید

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۳۵
رایان رینولدز، بازیگر‌ هالیوودی کانادایی تبار
رایان رینولدز، بازیگر‌ هالیوودی کانادایی تبار

آی‌تی‌من- از روز قبل  رایان رینولدز در توافقی  Mint Mobile را خریداری کرده است. شرکت مذکور ارائه دهنده خدمات موبایلی است که دفتر آن در کالیفرنیا قرار دارد.

شرکت  Mint mobile، طرح‌های اینترنتی ارزان قیمت با تماس و پیام کوتاه نامحدود را  به کاربران خود ارائه می‌دهد و بین شرکت‌های آمریکایی فعال در این حوزه از شرکت‌های معتبر در نظر گرفته می شود. Mint Mobile یک اپراتور مجازی شبکه سیار است که تحت پوشش شبکه LTE شرکت T-Mobile در ایالات متحده فعال است.

در خصوص وضعیت تعرفه‌های این شرکت نیز می توان به این نکته اشاره کرد که مینت موبایل برای طرح سه‌ماهه خود که هر ماه 12 گیگابایت ارائه می‌کند، 45 دلار از کاربران دریافت می کند. گرچه کاربران می‌توانند تا 12 ماه با این قیمت سرویس خود را تمدید کنند.

رایان رینولدز درباره خرید این اپراتور موبایلی می‌گوید: توضیح دادن این که چرا من این اپراتور موبایل را خریداری کرده‌ام کمی دشوار است. اغلب سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس، در محصولات رده بالا مانند برندهای مراقبت از پوست یا شرکت‌های دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند. از دیدگاه من شرکت Mint امکان اتصال وایرلیس را بسیار مقرون به‌صرفه کرده آن هم در شرایطی که  آمریکایی‌ها  به طور میانگین در هر ماه 64 دلار هزینه اینترنت پرداخت می‌کنند. من از تصمیمم برای فعالیت در زمینه یک تکنولوژی بسیار ضروری هیجان‌زده‌ام.

رایان رینولدز 43 ساله و هنرپیشه سینما و تلویزیون کانادایی تبار است.
 
 
 
کد مطلب : ۲۷۳۰۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما