۰

سامسونگ برنده بهترین نوآوری در حوزه وای‌‎فای شد

تاریخ انتشار
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰
سامسونگ برنده بهترین نوآوری در حوزه وای‎فای
سامسونگ برنده بهترین نوآوری در حوزه وای‎فای
  
آی‌تی‌من-این جایزه به دلیل استفاده از وای‌فای هوشمند و نوآوری‎های وای‌فای 6 به گوشی گلکسی S10 سامسونگ داده شد و به این ترتیب این محصول سامسونگ به اولین گوشی هوشمندی تبدیل شد که تا کنون این جایزه را برده است.

وای‎فای هوشمند گلکسی S10 از یادگیری ماشین برای اطمینان از هوشمند و امن بودن اتصال‌های وای‌فای کاربر استفاده می کند. این نوآوری به گوشی امکان می‌دهد تا وقتی کاربر وارد فضایی می‎شود که اتصالات وای‌فای آنها ناپایدار است، بصورت خودکار به اتصال LTE سوئیچ کرده و به این ترتیب از اختلال در اتصال به شبکه جلوگیری کند.

وای‎فای هوشمند باعث می‎شود تا دستگاه فورا ضعیف بودن سیگنال وای‎فای را در مکان‌هایی مانند آسانسور تشخیص داده و خیلی سریع‌تر به اتصال LTE منتقل شود. حتی در صورت اتصال به یک شبکه جدید، وای‎فای هوشمند روی دستگاه می‎تواند الگوی ترافیک را تحلیل کرده و در صورت مشکوک بودن شبکه، کاربران آن را شناسایی کرده و در نتیجه مانع حملات فیشینگ یا بدافزارها شود.

استفاده از وای‌فای 6 روی گلکسی S10، شرایط را برای ورود به نسل آینده فناوری‎ها فراهم کرده و سرعت دانلود یا آپلود را تا 20 درصد در مقایسه با نسل‌های قبلی وای‌فای افزایش می‌دهد. معمولا وقتی در مکان‌های شلوغ هستیم، سیگنال وای‌فای کند و ناپایدار می شود. اما در صورت استفاده از اتصال نسل 6 وای‌فای، سرعت و پایداری اتصال کاربر به شبکه در چنین مکان‌هایی تا چهاربرابر بیشتر می‌شود. جالب آنکه این افزایش سرعت و پایداری نه تنها باعث افزایش مصرف باتری نمی‎شود بلکه حتی مصرف آن را کمتر هم می‎کند و به این ترتیب کاربر می‌تواند باتری خود را برای کارهای دیگر ذخیره کند.

جوایز صنعت WBA در هفت سال گذشته به برجسته‌ترین تحولات در حوزه اکوسیستم وای‎فای بصورت جهانی اعطا شده است. مواردی مانند نوآوری‌های استثنایی در شبکه‌های بی‌سیم، شهرهای هوشمند و کاربردهای بی‌سیم و از راه دور در اهدای این جوایز مدنظر قرار می‌گیرد. هدف از این جوایز هم شناسایی و تشویق و توسعه فعالیت‌های موفق در این حوزه است.

در بخش «بهترین نوآوری وای‌فای» به شرکت‌های فناوری و اپراتوری پرداخته می‎شود که راهکارهایی برای کاربر نهایی ایجاد کرده و «نوآوری‎ها و ابداعاتی در حوزه وای‌فای مستحق دریافت جایزه شناخته می‌شود که امکان حمایت امن و راحت از کاربر و یا تعاملات بیشتر کاربر را فراهم کند».

 
کد مطلب : ۲۷۲۹۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما